er jeg den eneste

Jeg har fått den med meg ov vet hva det omhandler, men har ikke satt meg inn i alle detaljene[8D]

ORIGINAL: merete_80

Den har vel vært på nyhetene, i radio og avisene daglig i det siste. Så det er en sak jeg syns det er rart om man ikke har fått med seg (trenger selvsagt ikke kunne alt om saken, men syns det er rart om man ikke har hørt om den)

ORIGINAL: Hilly77

har fått med meg alt,siden 1. dag..

Det hele er horribelt..håper ALLE de jævlene for maks -straffen på 13 og 14 år..undrer meg at det ikke er mer, da det er involvert flere barn,og overgrep mot autister..Og enda sjokkerende er at moren nekter skyld,enda det er flere omfattende bilde og videobevis i hundre dusin klassen,hun forsetter å "skylde" på hasj..Og enda mer horribelt at hun brukte boka "skrekkens hus" som forbilde for sine egne "handlinger"

Blir bare rystet hver eneste dag,og hver eneste avis innlegg...

håper de blir buret inne maks,og blir ræ*p*lt inne i fengselet av medfanger..det mener jeg virkelig[>:][:@]

Hadde det nå vært x eller lsd hun skyldte på, det kan jo i det minste rykke dømmekraften og gjøre at folk ikke vet hva de gjør, men hasj gjør ikke det. Ingen som røyker hasj blir borte av det. Det er liksom hovedpoendet til alle som er for legalisering, og det er faktisk til og med politiet enig i[&:]

Enig i at det er sykt. Derfor jeg ikke har orket å sette meg inn i de. det skjer så mye fælt i verden så jeg orker ikke å sette meg inn i alt[&:][:o]

Jeg kryssa nei!

MEN jeg har hørt om saken og fått med meg hva det dreier seg om..og akkurat derfor har jeg valt å ikke sette meg mer inn i den.. [X(]

Vet godt hva den dreier seg om ja, men har bevisst prøvd å unngå å få med meg for mange detaljer. Det takler ikke hodet mitt[:(]

Jeg kan ikke lese sånt. Jeg fordømmer dem, men har bare lest første artikkel... Har ikke satt meg inn i det

ORIGINAL: YsePyse

Jeg kryssa nei!

MEN jeg har hørt om saken og fått med meg hva det dreier seg om..og akkurat derfor har jeg valt å ikke sette meg mer inn i den.. [X(]

Men da har du jo hørt om saken?

En ting er å velge å ikke sette seg inn i saken - det er forstålig, men å ikke ha hørt om den er jo noe annet.

ORIGINAL: Hilly77

har fått med meg alt,siden 1. dag..

Det hele er horribelt..håper ALLE de jævlene for maks -straffen på 13 og 14 år..undrer meg at det ikke er mer, da det er involvert flere barn,og overgrep mot autister..Og enda sjokkerende er at moren nekter skyld,enda det er flere omfattende bilde og videobevis i hundre dusin klassen,hun forsetter å "skylde" på hasj..Og enda mer horribelt at hun brukte boka "skrekkens hus" som forbilde for sine egne "handlinger"

Blir bare rystet hver eneste dag,og hver eneste avis innlegg...

håper de blir buret inne maks,og blir ræ*p*lt inne i fengselet av medfanger..det mener jeg virkelig[>:][:@]

De risikerer 21 års fengsel. Ikke bare 13 og 14 år.

Håper inderlig de får det også. Ondskapsfulle dritt....!

Back
Topp