er jeg den eneste

jeg har fått med meg noe,men absolutt ikke alt[;)]

Den har vel vært på nyhetene, i radio og avisene daglig i det siste. Så det er en sak jeg syns det er rart om man ikke har fått med seg (trenger selvsagt ikke kunne alt om saken, men syns det er rart om man ikke har hørt om den)

har jo fått med meg litt, men har valgt å ikke sette meg inn i denne saken nå....
så... svarte nei, jeg...

Du er ikke den eneste, nei...

ORIGINAL: Lolodi

Har du bodd under en stein i det siste? [8|]
Hahahahaha..

ORIGINAL: *Musti*

Hahahahaha..
jeg gjør,jeg gjør[8D]

Har ikke bodd under en stein nei[8D] men sku tru det..

Har ikke avis (dyrt)
ser ikke på nyhetene og hører ikke på radio[8|]
såeh..heh

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

jeg har fått med meg noe,men absolutt ikke alt[;)]

har fått med meg alt,siden 1. dag..

Det hele er horribelt..håper ALLE de jævlene for maks -straffen på 13 og 14 år..undrer meg at det ikke er mer, da det er involvert flere barn,og overgrep mot autister..Og enda sjokkerende er at moren nekter skyld,enda det er flere omfattende bilde og videobevis i hundre dusin klassen,hun forsetter å "skylde" på hasj..Og enda mer horribelt at hun brukte boka "skrekkens hus" som forbilde for sine egne "handlinger"

Blir bare rystet hver eneste dag,og hver eneste avis innlegg...

håper de blir buret inne maks,og blir ræ*p*lt inne i fengselet av medfanger..det mener jeg virkelig[>:][:@]

ORIGINAL: TinaCelineeey

Har ikke bodd under en stein nei[8D] men sku tru det..

Har ikke avis (dyrt)
ser ikke på nyhetene og hører ikke på radio[8|]
såeh..heh

Nettaviser er jo gratis [;)]

Nå går rettsaken i tinghuset er her jeg bor, så da er det streng tatt umulig å ikke få det med seg[:D]

Men jeg orker ikke lese alt. Vil heller være så naiv å holde henda foran øya og ikke se alle detaljer, man skulle faktisk tro at det er en dårlig film og ikke virkeligheten.

ORIGINAL: Hilly77

har fått med meg alt,siden 1. dag..

Det hele er horribelt..håper ALLE de jævlene for maks -straffen på 13 og 14 år..undrer meg at det ikke er mer, da det er involvert flere barn,og overgrep mot autister..Og enda sjokkerende er at moren nekter skyld,enda det er flere omfattende bilde og videobevis i hundre dusin klassen,hun forsetter å "skylde" på hasj..Og enda mer horribelt at hun brukte boka "skrekkens hus" som forbilde for sine egne "handlinger"

Blir bare rystet hver eneste dag,og hver eneste avis innlegg...

håper de blir buret inne maks,og blir ræ*p*lt inne i fengselet av medfanger..det mener jeg virkelig[>:][:@]

:O

Jeg leser ikke nettavis, vanlig avis eller ser på tv. Ikke har jeg noe liv heller... så jeg har ikke fått den med meg.

aldri hørt "alvdal-saken" før en gang[8D]
men leser nyheter likevell...hmmm noe som har gådd meg forbi eller så har det ikke vært så store mange saker om det[8|]

ORIGINAL: solstråla

har jo fått med meg litt, men har valgt å ikke sette meg inn i denne saken nå....
så... svarte nei, jeg...

ORIGINAL: ¤Ida

aldri hørt "alvdal-saken" før en gang[8D]
men leser nyheter likevell...hmmm noe som har gådd meg forbi eller så har det ikke vært så store mange saker om det[8|]

Har vel omtrent vært om det i media daglig. Hander om barn som er blitt misbrukt. Rettsaken pågår nå.

Back
Topp