ER jeg den eneste som..

*Trine*

Betatt av forumet
.. IKKE er tv slave her :P

jeg følger ikke med på tv..
koser meg heller med pc og andre ting..

er det andre som meg, eller er det jeg som er kjip :P

jeg ser heller ikke på tv - og etter at jeg flytta hit så har det blitt enda mindre.. for vi har ikke tv3, og det er noen andre som legger beslag på tv'n.. men jeg krangler ikke om fjernkontrollen.. har jo BV.. er minst like god (om ikke bedre..) underholdning det.. [:D]

ORIGINAL: Dollface™

jeg ser heller ikke på tv - og etter at jeg flytta hit så har det blitt enda mindre.. for vi har ikke tv3, og det er noen andre som legger beslag på tv'n.. men jeg krangler ikke om fjernkontrollen.. har jo BV.. er minst like god (om ikke bedre..) underholdning det.. [:D]

"flyttet" inn her på søndag etter anbefaling fra en annen..
men så ikke mye på tv før det heller---
er filmnerd.. det skal jeg ha :) elsker filmkvelder og kose meg..

ser lite på tv...

ORIGINAL: breeg

Er helt lik deg.
Sitter heller ved pc'en enn foran tv'en.

Hvorfor velge, når man kan gjøre begge deler? [8D]

Ser litt på tv. Men orker ikke følge med på serier som sex og singelliv og grace anatomy eller hva f. de heter... Da ser jeg heller på noe annet om jeg skal se på tv..

ser ikke så mye på tv jeg heller, men må se på hotel cæsar og sykehuset da[8D]

jeg ser lite på TV, kan være at jeg ser litt sammen med gubben, men det er skjeldent... MEN så ser jeg på sos barnevakten og de programmene om barn utav kontroll for å se hva jeg kan forbedre til den dagen jeg får barn selv, for er jo foreldrene som må forandre seg, ikke barna!

Nope.. Jeg ser heller nesten aldri på tv!![;)] Har liksom ikke helt tid til å følge med på noe!![:D] Men før så jeg på yv hele dagen!!

jeg er faktisk å en av de som irriterer meg over å komme på besøk til folk, å så står tv på å tar all oppmerksomheten! å liker ikke støy, så her blir ikke tv slått på før gubben kommer hjem å setter den på...

Jeg ser på god morgen norge ellers så har jeg på tv:n men ser ikke på[:D]

Jeg har teven på masse om morningen når det er nyheter, men så sitter jeg for det meste på pcen da!!!!

Når kvelden kommer så ser jeg litt på tv, men det er ikke mye!!!!

Sitter en del alene og da er det godt med litt lyder rundt seg!!!!![:D]

Både tv og data[:D]

Jeg elsker tv

Liker meg best forann pc¨en jeg alltid gjort det,men etter Oliver kom har det blitt mer tv men herlig det også :)

Jeg ser ikke særlig mye på TV, kun hotell cæsar (ikke krise om jeg går glipp av det en kveld altså) også har jeeg alltid fulgt med på jakten på kjærligheten... Gleder meg til tirsdagene fremover!

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

ORIGINAL: breeg

Er helt lik deg.
Sitter heller ved pc'en enn foran tv'en.

Hvorfor velge, når man kan gjøre begge deler? [8D]

Hehe[:D]Er fullt mulig å se på tv med pcen på fanget i sofan da!!!!!

ser igrunnen veldig lite tv jeg og....kun enkelte serier jeg får med meg iløpet av uken...

Jeg var verdens største tv slave.Å tv kan ødelegge mye..Var jo totalkrise hvis jeg mistet et av programmene min.men nå er jeg mye flinkere:) Tv'en kan godt stå på,men jeg dør ikke om jeg går glipp av en episode med Boston Legal for å si det slik.

Back
Topp