Er jeg den eneste som ikke sover om natten??

Har sovet godt de siste ukene, men inatt lå jeg våken til 03:30 og fikk bare ikke sove!

Sover også dårlig her.. pluss at gutten vår fint kan våkne mange ganger om natta, noen ganger er han våken i 1-2 timer. Han våkner likevel ofte i 4.30-5:00- tiden.. utrolig slitsomt å ikke få sove skikkelig. Får ikke tatt det igjen heller pga jobb. Har bestilt time hos fastlegen om 3 uker for å vurdere evnt sykmelding. Har såå lyst til å klare å jobbe fullt, men med en utfordrende jobb blir det etter hvert veldig vanskelig når man konstant er kjempetrøtt! :hungover: ser for meg at en dag eller to med jobb-pause i uken kan gjøre at jeg henger bedre med :)
Vi er heldig med at lillemann sover fra 18.30- 07.00 ca hver natt. Det hjelper dessverre ikke på min søvn, jeg sover alt for lett :shifty: Hadde tatt i mot sykemelding med glede om jeg kunne, men jeg selv har ingenting å være sykemeldt fra da jeg er student og må fullføre dette halvåret uansett. Er så håpløst når det blir sånn.. Håper det løser seg for deg, pauser er alltid gull! :happy119

Vi er heldig med at lillemann sover fra 18.30- 07.00 ca hver natt. Det hjelper dessverre ikke på min søvn, jeg sover alt for lett :shifty: Hadde tatt i mot sykemelding med glede om jeg kunne, men jeg selv har ingenting å være sykemeldt fra da jeg er student og må fullføre dette halvåret uansett. Er så håpløst når det blir sånn.. Håper det løser seg for deg, pauser er alltid gull! :happy119
Uff ja, noen ganger er det jo ikke et alternativ. Håper søvnen kommer seg! Jeg har ikke snakket med legen enda, men må nok kanskje gjøre det snart. Merker at det nesten er blitt skummelt å kjøre bil fordi jeg er så trøtt.

Uff ja, noen ganger er det jo ikke et alternativ. Håper søvnen kommer seg! Jeg har ikke snakket med legen enda, men må nok kanskje gjøre det snart. Merker at det nesten er blitt skummelt å kjøre bil fordi jeg er så trøtt.
Når jeg googler så kommer det jo opp at søvnmangel er normalt i et svangerskap. Ser liksom ikke for meg hva legen kan gi for å hjelpe meg. Hørt at melatonin(?)tabletter kan hjelpe, så mulig verdt et forsøk :rolleyes:

Back
Topp