Er jeg den eneste som ikke sover om natten??

Luttenutt

Glad i forumet
Julibarna 2019
Juligull2021
Klikker for meg snart. Her legger jeg meg dødstrøtt, våkner gjerne som i natt 3.15, dødstrøtt, gikk på do og låg våken til 6, selv om jeg var DØDSTRØTT. Og så er man selvsagt oppe en to ganger utenom dette for å tisse da.. Endte med jeg måtte sove etter mini var levert i bhg og ender da opp med å ikke få gjort noe av det jeg skal da hele dagen blir ødelagt. Er dette er kjent problem? Kan jo umulig være sunt :confused:

Jepp...! Kjenner til akkurat det der. Ganske irriterende.

Helt vanlig her også :wacky: var sånn med forrige også. Er vel en slags forberedelse til når baby baby kommer.

Jeg er våken om natta. I natt var rene luksusen. Våknet ikke før kl 6. Tviler på at jeg får sove videre. Men bedre enn å våkne i 3 tia som jeg pleier.

Ule 21. Er sånn her også. De nettene jeg faktisk sover, er det bare i små etapper. Meget slitsomt når man skal opp på jobb.

Ja, sover veldig dårlig. Er slitsomt! Har fleksitid på jobb, så pleier å sove så lenge jeg kan når jeg har sovet dårlig (må logge meg på til kl. 9 senest da).

Sover også dårlig her.. pluss at gutten vår fint kan våkne mange ganger om natta, noen ganger er han våken i 1-2 timer. Han våkner likevel ofte i 4.30-5:00- tiden.. utrolig slitsomt å ikke få sove skikkelig. Får ikke tatt det igjen heller pga jobb. Har bestilt time hos fastlegen om 3 uker for å vurdere evnt sykmelding. Har såå lyst til å klare å jobbe fullt, men med en utfordrende jobb blir det etter hvert veldig vanskelig når man konstant er kjempetrøtt! :hungover: ser for meg at en dag eller to med jobb-pause i uken kan gjøre at jeg henger bedre med :)

Litt samme her, sliter med å sovne igjen når jeg først våkner (dobesøk, toåringen som lager lyd i søvne eller piping fra blodsukkersensoren). Var akkurat likt sist gang, og akkurat like frustrerende å ikke få lov til å bruke denne tiden før babyen kommer til å lade batteriene :facepalm:

Know the feel! Først var det kvalmen som holdt meg våken, nå får jeg bare ikke sove generelt. Liggee våken til klokken er både 4 og 5 på morgenkvisten og når jeg endelig får sove så tsr det ikke lang tid før sambo sin vekkerklokke vekker meg.

Prøver også å utnytte fleksitid og sover litt lenger, typ 9, noen ganger også 10, og så jobber jeg heller litt ekstra på kvelden. Men gruer meg enda mer til magen virkelig kommer og de store plagene melder ankomst :bag: Holde på slik hele veien videre orker jeg ikke tenke på en gang!

Kjenner til problemet! I starten sov jeg ikke på grunn av kvalme og oppkast, nå sover jeg ikke på grunn av mareritt.. Konstant trøtt og sliten

Jepp! Bekken og tissing.. Tanker og drømmer! Trøtt så det holder på jobb.. Når barna er langt, er det natta for meg og:)

Jeg våkner mellom 1-3 for å tisse, men får ikke lagt meg igjen så står opp, ser på TV eller slapper av på sofaen, en sjelden gang sovner jeg igjen i 4-5 tiden og sover til 6 før det er morgen. «Heldigvis» er jeg sykemeldt så har mulighet til å slappe av litt på dagtid.

Jeg våkner mellom 1-3 for å tisse, men får ikke lagt meg igjen så står opp, ser på TV eller slapper av på sofaen, en sjelden gang sovner jeg igjen i 4-5 tiden og sover til 6 før det er morgen. «Heldigvis» er jeg sykemeldt så har mulighet til å slappe av litt på dagtid.
Når legger du deg? Jeg legger meg jo som regel 22, da får jeg jo kanskje 2 t før første tissetur :wacky:

Ja samme her, våkner hver eneste natt rundt halv og 2 ca, også får eg ikke til å sovne igjen før i 4-5 tiden en gå g. Kjempe plagsomt, og blir så utrolig sliten av det. Har også mye mareritt for tiden så selve søvnen er heller ikke noe å skryte av. Så håper det blir bedre etterhvert

wohoo, sovnet 1 og våknet 5.... får ikke sove i det hele tatt etter dotur og ligger nå i sengen og ser på såpelagingsvideoer på youtube :angelic: blir nok liggende noen timer før jeg garantert sovner når sambo står opp :bag:

Jaa! Drømmer så sykt mye for tiden, også våkner jeg hver eneste gang jeg snur meg :dead: Har en fast oppvåkning rundt kl. 4, og da ligger jeg bare og venter på at alarmen skal ringe.
Blir ofte soving på sofaen så fort vesla er i seng, så får ikke akkurat så mye ut av dagen for tiden :arghh:

Jeg sovner som oftest ikke før kl to. Etter det våkner jeg ofte for å tisse. :shifty:

For å være ærlig så har jeg ikke sovet en hel natt siden første gang jeg var gravid for nå 6 år siden.... Høres sykt ut men sant... Dengang sov jeg dårlig hele graviditeten pga bekken, tissing halsbrann... Etter baby kom ble det lite soving i noen år, før gravid igjen... Også en runde til... Har bare vendt meg til det og funnet ut det finnes forskjellige grader av søvnmangel... :hilarious:har begynt å legge meg nesten samtidig med barna for tiden for å kanskje få noen timer sammenhengende søvn for å fungere!

Back
Topp