Er jeg den eneste som ikke sitter og venter på Altinn?

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: Nozy Rosie

Jeg er en av de som har valgt å få den elektronisk fremfor på papir i posten, så JA, jeg venter fortsatt veldig på å få komme inn på Altinn!!

Synes nesten det begynner å bli urettferdig at så mange både har fått de i posten og fått sett de på nettet, imens jeg fortsatt sitter her og trykker F5 for harde livet.. [8D]

signerer denne jeg også!

Når jeg tenker meg om... så tror jeg jammen at jeg også har valgt å IKKE få den i papirform[&:][&:][&:]
Hehe[X(]

Men, trykket på Altinn gir seg vel etterhvert som folk får sjekka[:)] Så jeg får alltids vite det[:D]

For noen har jo disse skattepengene endel å si.
Vet at jeg ikke får 20K igjen eller i baksmell.
Men selv mindre beløp har endel å si for oss så er veldig spent..og irritert for at jeg ikke kommer inn når det tydeligvis bare er tilfeldig hvem som gjør det.

Leveringsfristen er det veldig lenge til enda, så stresser ikke i det hele tatt. Har ikke en gang prøvd å komme meg på altinn [8|]

Er det bare meg som er drittlet disse skattetrådene???????????? Alle har fått det med seg, vi kommer ikke inn på altinn(aldriinn), men blir jo drittlei av at det er 1000 tråder om det.............

ORIGINAL: EmmaProblemma

Litt morro å se ALLe som klager på at de ikke kommer inn:)

Er d bare meg som tenker at den kommer jo i posten dag likevel:)

Nei, jeg tenker også sånn [;)]
men, det er jo en del som har valgt å kun få den på Altinn, og da tar det hele 2uker før de sender den i papirformat hvis man ikke har lasta den ned fra nettet,så skjønner de [;)]

Jeg sitter IKKE å venter, har bedre ting å ta meg til[8D]

Jeg hadde skjønt at folk hadde blitt sure hvis man hadde fått pengene så fort man hadde fått sjekka, men slik er det jo ikke.

ORIGINAL: lulu81

Er det bare meg som er drittlet disse skattetrådene???????????? Alle har fått det med seg, vi kommer ikke inn på altinn(aldriinn), men blir jo drittlei av at det er 1000 tråder om det.............

er bare å la vær å gå inn på dem... værre er det ikke

jeg kom inn nå!

Er så typisk Ola Nordmann; vi klager på at vi ikke kommer inn på Altinn, og så er det noen som må klage på de som vil inn på Altinn, de som klager på de som vil inn dit og de som klager på de som klager. La det nå være da! [:D]
Om folk vil bruke tiden sin på å sjekke Altinn, ser jeg ikke hva som er problemet.

ORIGINAL: 3xS

jeg venter ikke, for den kom i posten igår [:D]

Jeg kommer ikke inn, og har prøvd flere ganger siden kl. 08 i går.. vet den kommer i posten uansett, men jeg er jo ganske spent så det hadde jo vært greit å få muligheten til å sjekke så fort som mulig:)

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om det der altinn greiene!
Fikk lapp i posten i går jeg, og meget fornøyd med den ja [:D] [:D] [:D]

ORIGINAL: lata

ORIGINAL: ~Mummimamma~

Jeg hadde skjønt at folk hadde blitt sure hvis man hadde fått pengene så fort man hadde fått sjekka, men slik er det jo ikke.

So? Hva har det med saken å gjøre?
Jeg "driter" i når jeg evt får pengene, men jeg vil veldig gjerne vite om jeg får igjen eller om jeg må betale.

Men har det virkelig noe å si for deg om du får vite det idag, i morgen eller neste uke?

ORIGINAL: Pearl

Jeg stresser heller ikke med det.. Har ikke engang forsøkt å komme inn på altinn hverken i går eller i dag.. Skatteoppgjøret kommer likevel det.. Bare man er litt tålmodig..

sign

ORIGINAL: lulu81

Så la vær å gå inn på skattetrådene da?

veeeeeel... intekt kr 0, batalt skatt kr 0..
jeg er ikke fryktelig spent for aa si det slik!

Jeg er veldig spent, og prøver å komme inn rett som det er..!
Det som er ekstra kjipt er at jeg kom inn i går, fikk logget inn og alt, og når jeg skulle åpne hele selvangivelsen så fikk jeg den "vanlige" beskjeden.. DET var surt[:'(]
Da var jo jeg sikker på at de hadde "åpnet" for meg, men slik var det visst ikke[8|]

Back
Topp