Er jeg den eneste som ikke sitter og venter på Altinn?

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Litt morro å se ALLe som klager på at de ikke kommer inn:)

Er d bare meg som tenker at den kommer jo i posten dag likevel:)

Men er vel ikke sikkert det kommer idag? Er det ikke snakk om de to neste ukene vi kan forvente å få?

jeg venter ikke, for den kom i posten igår [:D]

Ikke alle som får i posten vettu..[:)]

Men nei, jeg venter heller ikke. Jeg kom inn på altinn sine sider igår..[:)]

Jeg venter ikke..
Har ikke peiling på om jeg får noe igjen, isåfall ikke mye..

jeg får den ikke i posten lengre jeg så jeg må inn på altinn for å få sjekket det[>:]
så jeg er rimelig irritert på dette systemet kjenner jeg, de vil ha alle til å velge elektronisk, men de har jo søren i meg ikke kapasitet til at alle kan sjekke.. hva faen.. åååå[:@][:@][:@]

ORIGINAL: shiby

er da ikke alle som får i posten lenger[:-]men man bør kanskje få gjort om det igjen når de ikke klarer å levere tjenestene sine....

jeg gidder ikke å vente for jeg har akkurat bestilt nye pin koder så jeg kan komme meg inn[8D][8D]
Hadde uansett ikke stresset veldig med å sjekke det, men så føler jeg meg sikker på at det blir en liten smell i år og (kom meg på pluss siden etter fradrag i fjor da)[:)]

Jeg venter ikke, men ikke lenge før jeg setter meg ved postkassen [8D] Gu, jeg er spent!

Jeg stresser heller ikke med det.. Har ikke engang forsøkt å komme inn på altinn hverken i går eller i dag.. Skatteoppgjøret kommer likevel det.. Bare man er litt tålmodig..

Jeg er en av de som har valgt å få den elektronisk fremfor på papir i posten, så JA, jeg venter fortsatt veldig på å få komme inn på Altinn!!

Synes nesten det begynner å bli urettferdig at så mange både har fått de i posten og fått sett de på nettet, imens jeg fortsatt sitter her og trykker F5 for harde livet.. [8D]

ORIGINAL: shiby

Ikke jeg, for jeg fikk sjekka i går [:)]

Tror ikke jeg får den i posten, så er ganske irritert nå ja... hvor lenge skal det være sånn her liksom??[&:]

ORIGINAL: hjertetmitt

jeg får den ikke i posten lengre jeg så jeg må inn på altinn for å få sjekket det[>:]
så jeg er rimelig irritert på dette systemet kjenner jeg, de vil ha alle til å velge elektronisk, men de har jo søren i meg ikke kapasitet til at alle kan sjekke... åååå[:@][:@][:@]

Har klart og roa meg affal [8D] Satser på at den kommer i posten idag! Jo mer tid det går, jo mer livredd er jeg for en baksmell. Selv om jeg bare har måttet vente èn dag [;)]

ORIGINAL: Qualitas

Tror ikke jeg får den i posten, så er ganske irritert nå ja... hvor lenge skal det være sånn her liksom??[&:]

Back
Topp