Er jeg den 1%??

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Javel jenter. Jeg hadde egentlig tenkt å vente til tirsdag med å teste, men i går klarte jeg ikke vente lenger. Var jo sååååå sikker på å være gravid. Kjøpte en CB med ukesindikator for å vise pappaen at han skulle skjønne d med en gang..
Men nei "ikke gravid" Watha f....???

Er over 1 uke for sein med mensen, får kvalmebyger til tider, større/hovne bryster og hormonene er utenpå kroppen føles d som..

Alt dette likt mine 2 forrige ganger.

På pakken står 99% sikkerhet,like sikket som hos legen..

Men mensen min er jo aldri sein, heller pleier den komme en uke før å vare i 2 uker i stede.. Hva skjer??

Er jeg den  1% av de 99% på pakka tro... Kjente jeg ble sååå skuffa:(

Åj, så rart! Høres jo veldig ut som at du er gravid spør du meg... Du får gå til legen og ta blodprøve...

Ja, det hørtes slik ut da, men kjøp ett par andre typer tester, og prøv det. Det kan jo ha vært noe med den testen du tok.

Jeg håper d var testen.. D skal sies at jeg tok testen i går kveld etter en dag med mye kaffe.. Kan d ha noe å si?  D sto jo at etter forventet mens kunne du ta testen når som helst på dagen..
Hmm.. Kjøper meg en to.pk i morgen å prøver tirsdag morgen for å få morgenskvetten:):)

Vi hadde ikke planlagt å bli gravide før til høsten/vinteren.. Passer egentlig litt dorlig.. Men dette mammahjertet her hadde bestemt seg for at d var noe å blei så lei seg.....:(

altså du er jo en uke over tiden så at det er kaffen tviler jeg på, den skal slå ut ganske sikkert etter IKM uansett når på dagen, men har hørt folk som ikke har testet positivt før de var 6 uker på vei så kan jo hende at du er i samme båt da? :) at det tar litt tid før den slår ut hos deg :) 

masse lykke til, håper uansett at spiren sitter snart :) 

Det finnes også en liten prosent   av befolkningen som aldri  finner det ut på   slike tester ,men MÅ ta blodprøve for å finne det ut,venninna mi  er slik  alle 5 gangene hun har vert gravid så har hun  testet negativ på eks antall tester hjemme ,men fått posetiv på blodprøve

Kan være for utvannet urin. Prøv med morgenurin :) noen produserer hcg senere enn andre også :) Lykke til! :)

Back
Topp