Er jeg alene her eller?

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
Hva gjør dere damer/menner oppe nå da?

får ikke sove ... hører på musikk....

Hva hører du på da?[:)]

hører på chris brown med forever...
driver du med da?

hører musikk på the voise[:)]

kult da :)

ORIGINAL: hildemor_84

Får ikke sove..tenkte jeg skulle fø inatt, men venter visst forgjeves[:D][:D] Sitter å venter på riene,men de kommer ikke[:D]

uuuufff det er kjedelig å sitte å vente sånn... jg husker når jge gikk overtid satt jeg og chatta på barnimagen til langt på natt.. tiden gikk såååååååå sakte

godt jeg ikke er alene..
Alle i huset sover nå, og nå har jeg alene tid[:D]hehe...

husker når jeg gikk høygravid og på overtid...Satt på bv til laaaaaaaaangt på natt, i håp om rier[8D]

Et tips, vask huset og gå i trapper[;)]

Er egentlig et nattmennenske, men i det siste har jeg sovnet her i gostolen[:)]

Har behov for litt alenetid eter at turboene har lagt seg[:)]

ORIGINAL: maysen

da er vi 2[:)]

Bare jeg har en slitt trestol jeg bruker meste parten av natta på å slite mer ut[8D]

ORIGINAL: Tøsa

sambo skulle lage brødskive til meg... brukt en time nå og er snart ferdig[:D]

I alle dager.. Baker han brødet også da[8D]?

Jeg kjeder meg!! Prøvde å sove en times tid, men til ingen nytte[8D] Sånn har det vært de siste ukene, gleder meg til snuppa er ute.. [:D] Noen som vet om det er noe spennende på tv da??

ORIGINAL: reidis

Får ikke sove..tenkte jeg skulle fø inatt, men venter visst forgjeves[:D][:D] Sitter å venter på riene,men de kommer ikke[:D]

uuuufff det er kjedelig å sitte å vente sånn... jg husker når jge gikk overtid satt jeg og chatta på barnimagen til langt på natt.. tiden gikk såååååååå sakte

er ikke på overtid da,så bør egentlig ikke klage...hadde på en måte gitt opp og sa til meg selv at hun kommer når hun kommer...men på kontroll igår fikk jeg vite at jeg har 3 cm åpning så fikk litt forhåpninger igjen[:)]

skjønner.. da får man forhåpninger..men hun kommer nok snart :) kanskje til helgen :)

ORIGINAL: ~Milla~

ORIGINAL: maysen

da er vi 2[:)]

Bare jeg har en slitt trestol jeg bruker meste parten av natta på å slite mer ut[8D]

Hihi, du får jo tresmakk i rompa av det[:D]

Håper at du koser deg her inne snuppa, er [:D]jo ganske så kos her ine[:)]

Klem

har sittet å sett på nannyhjelpen på tv 2, har faktisk lært noe nytt i kveld også!

Back
Topp