Er ikkje mulig

Cathrine76

Forumet er livet
Å sitte stille når du merker du har en edderkopp på deg[&:] Satte meg inn i bilen i dag og skulle bare sette bilen i gir då eg kjenner ,og ser en edderkopp kravle på fingen min*frysninger bare av å fortelle*. Eg hoppet sånn til at edderkoppen fløy vegg imellom og eg hoppet ut av bilen-mamma sto utenpå og lurte på om det hadde klikka[;)]- Etter intens leiting fant,og drepte eg jævelen[8D][:D]

å, jeg FØLER med deg!! kom en kravlende over gulvet her, og jeg tok den diiigre boka ved siden av meg, reiste meg opp i sofaen og kasta den på den. boka lå der med den krøsta edderkoppen helt til mannen kom hjem[:D]

EDDERKOPPER EKKE NO ÅRLEITE DYR NEI

Jeg har det akkurat sånn jeg også når det gjelder edderkopper. Satte meg inni bilen en dag og ned fra taket rett foran øynene kom en edderkopp dinglende ned fra taket. Jeg slo til den og hoppet ut av bilen... fant den ikke etter mye leting så med stor skepsis satte jeg meg inn i bilen igjen.Men det gikk greit...

Å grøss!!!

Edderkopper er så utrolig ekle! Bodde i en kjellerleilighet, som vi bare leide (heldigvis). For der bodde det også veldig mange DRITSCHWÆRE edderkopper. Sånne med ikke bare lange bein, men også lange TYKKE bein, og stooor kropp. Ikke noe stankelbein-tull. De er jo så treige og ser litt sånn stakkarslige ut. Men disse var like store bare med mer "fyll" over alt.

Har i ettertid fått høre at de heter/kalles Ulv-edderkopper, fordi di ikke venter på byttet sitt... de JAKTER på dem. Mmmmm føles så trygt!

De edderkoppene var overalt. I alle kriker og kroker, og de var ikke redde for oss, det var jo det verste. Ugh! Grøsser når jeg tenker på det...

Jammen glad vi flyttet derfra. [&:]

ORIGINAL: BlåBobler

He-he [:D] Nesten farlig å si BØ til deg, da? [:D]

Ja... gjett om jeg skvatt av det bø-bildet dit! Hehe. [8D]

Liker forresten ikke å drepe edderkopper. Men må man så må man! (Heller det enn å bli spist opp av en Ulv-edderkopp!)

He he, synes jeg ser deg!!! Har ikke så mye imot edderkopper, jeg, men liker slett ikke at de kryper på meg, altså. Da hadde jeg fått hetta også!!!

Jeg var ute å kjørte i fjor våres, da jeg oppdaget en MEGA veps som var i ferd med å våkne opp i frontruta mi!!! Fikk helt hetta, kunne ikke bare svinge av veien på motorveien heller!! BLÆH!!!!!! Er ikke så redd dem inni leiligheten, men inni en bil blir det vel trangt!!!

ORIGINAL: Jannka

He he, synes jeg ser deg!!! Har ikke så mye imot edderkopper, jeg, men liker slett ikke at de kryper på meg, altså. Da hadde jeg fått hetta også!!!

Jeg var ute å kjørte i fjor våres, da jeg oppdaget en MEGA veps som var i ferd med å våkne opp i frontruta mi!!! Fikk helt hetta, kunne ikke bare svinge av veien på motorveien heller!! BLÆH!!!!!! Er ikke så redd dem inni leiligheten, men inni en bil blir det vel trangt!!!

Oj, shit! Hva gjør man da?? [&:] Er heller ikke særlig redd for veps, men inni bilen... jo da tror jeg at jeg hadde freaka litt. Håper den kom seg ut selv, og at du slapp å bli stukket. [:)]

En av fordelene med å bo her oppe i gokk... Er nesten ikke edderkopper her[:D]
Men mygg på størrelse med helikoptre da[:'(]

ORIGINAL: timtam

*Grøss og gru*

Heldigvis ikke en redback [:D]

Hehe då hadde eg krepert der eg satt tenker eg[;)] holdt meg langt unna dei ja[:D]

Back
Topp