Er ikke lang fra himmel til helv....

mimmi77

Forelsket i forumet
Jeg begynte å blø idag, og blør fortsatt. Har hatt menssmerter av og på i hele dag, så ddet var nok det[:(]
Fikk lov å være gravid i hele 4 dager....
 
Så nå blir det forsamtale 19.mars og prøverør på oss likevel.
 
Uff... det var triste nyheter du kommer med. Er du sikker på at du har mistet da? Jeg har ingen erfaringer med slike opplevelser, men har lest flere ganger her inne om jenter med blødninger. Hvertfall den første mnd. Også er de fortsatt gravide. Kan det være det? Eller blør du så kraftig? Krysser alt jeg har fått det ikke har skjedd noe galt. Stor trøsteklem til deg fra meg.[:o]
 
ORIGINAL: venterispenning

Uff... det var triste nyheter du kommer med. Er du sikker på at du har mistet da? Jeg har ingen erfaringer med slike opplevelser, men har lest flere ganger her inne om jenter med blødninger. Hvertfall den første mnd. Også er de fortsatt gravide. Kan det være det? Eller blør du så kraftig? Krysser alt jeg har fått det ikke har skjedd noe galt. Stor trøsteklem til deg fra meg.[:o]

 
Takk for det:) Men tror ikke det er noe håp. Har ringt og snakket med lege, som igjen har snakket med gyn på sykehuset, og vi er ganske enige alle 3 om at dette ikke går bra dessverre.  Skal ned å ta blodprøve på mandag, men jeg har ikke særlig stort håp.
 
Jeg har forberedt meg selv veldig på at det kunne skje, så jeg tror det går bra med meg faktisk. Det var liksom for godt til å være sant.
 
Det var en trist nyhet[:(] 
Du skal få en stor trøsteklemm av meg iallefall
Lykke til videre.
 
Å nei, nå ble jeg trist! Kjære mimmi, håper det går bra med deg. Vet ikke hva jeg skal si.
Masse varme klemmer til deg.
 
Åh nei MIMMI!!!! Nå blei jeg kjempelei meg!!! Åh så trist!!! Det var jo din tur nå!!!
 
Tenker masse på dere!!!
 
Lykke til med samtalen 19 mars
 
Kjære Mimmi....
Dette var utrolig trist[:(][:(]
Håper det etter forholdene går bra med deg, og ønsker deg veldig masse lykke til videre.
Klem.....
 
Back
Topp