Er ikke det lov?

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
Var ei som spurte om hvor folk lasta ned musikk, så skulle jeg svare, men da gikk det ikke og nå er tråden borte...

Er vel kanskje litt logisk at ikke det er lov egentlig, men jeg har da sett andre slike tråder som ikke har blitt sletta.

ORIGINAL: Homer

Nei, ulovlige nedlastingssider er lov å diskutere. Kan gi Babyverden problemer.

Regna i grunn med det, har bare sett flere andre tråder om det samme så, men det skal jo litt til å følge med i alle trådene her da sånn som vi kakler..

ORIGINAL: virgo80

men du får jo lasta ned lovlig også?

Ikke sant...?

Funnet deg en forbundsfelle nå?[;)][:D][:D]

Hvis noen oppga et ulovlig nedlastningsprogram blir tråden slettet ja..
Skjedde med min tråd for en stund siden da jeg spurte om det samme.

Men blir der ikke vanskeligere og vanskeligere og få lasta ned da, mere beskyttelse o.l.?

Må dessverre innrømme at jeg har lasta ned ett par sanger, men gjør det kanskje to ganger i året så har igrunn ikke dårlig samvittighet for de to sangene asså..

*Glede meg til ny Iron Maiden plate*[:D]
Jeg har det sånn at alt som er verdt å høre på må på orginal plater[:)]
Skjønner snart ikke hvor jeg skal gjøre av alle cdene mine[:D][8D]

ORIGINAL: breeg

Kaklehøner[;)]

Synes ikke musikk skal lastes ned ulovlig.
Bare tenk på hvis alle gjorde dette, hvem hadde da laget musikk til oss når artistene ikke tjente noenting på den jobben de gjør for oss?
Skamme seg den som laster ned ulovlig[:@]

Allright! En som er på mitt lag [:D][:D]

Hahahaha.... endelig finni mannen din....?

ORIGINAL: ToveMora31

Kaklehøner[;)]

Synes ikke musikk skal lastes ned ulovlig.
Bare tenk på hvis alle gjorde dette, hvem hadde da laget musikk til oss når artistene ikke tjente noenting på den jobben de gjør for oss?
Skamme seg den som laster ned ulovlig[:@]

Allright! En som er på mitt lag [:D][:D]

Hahahaha.... endelig finni mannen din....?

HAHAHA, perfect match[:)]

Hvordan er det feks med liveopptak som ligger ute på Youtube, er det lovlig å dra ned lydsporene fra de?

Har vært i sånne samtaler her inne mange ganger jeg.. og ingen av de trådene er blitt slettet...

Siden jeg så dere var så glad i maiden,kiss osv så måtte jeg bare slenge ut et bilde av minsten som skal tidelig krøkes[:D]

ORIGINAL: *Meya*

Hvordan er det feks med liveopptak som ligger ute på Youtube, er det lovlig å dra ned lydsporene fra de?

Ingenting er lov å laste ned hvis du ikke betaler for det.
Gjelder både offesielt utgitte ting og bootlegger.
Bootlegger betaler du ikke for fordi det er ikke ment at man skal tjene penger på dette. Disse bytter du med andre som ikke har det du har så får du noen igjen som du ikke har. Kalles Trading i bootleg miljøene på nettet. Dette er ting som er laga av fansen for fansen og skal ikke brukes på kommersielt vis.

Glad for at den "gruppen" jeg hører på, og den sangeren jeg hører på, ikke bryr seg om copyright, de mener alt som omhandler islam bare skal spres fritt, også deres musikk [:D]

Ingenting er lov å laste ned hvis du ikke betaler for det.
Gjelder både offesielt utgitte ting og bootlegger.
Bootlegger betaler du ikke for fordi det er ikke ment at man skal tjene penger på dette. Disse bytter du med andre som ikke har det du har så får du noen igjen som du ikke har. Kalles Trading i bootleg miljøene på nettet. Dette er ting som er laga av fansen for fansen og skal ikke brukes på kommersielt vis.

Glad for at den "gruppen" jeg hører på, og den sangeren jeg hører på, ikke bryr seg om copyright, de mener alt som omhandler islam bare skal spres fritt, også deres musikk [:D]

Skal bli spennende å se hvor kenge de holder på da når de ikke tjener penger på det de gjør.

Han ene er vel død, trooor jeg, er ikke sikker... Kan hende jeg blander navn nå.

Gruppa har andre jobber i tillegg, så jeg tror ikke de sliter så mye. De gjør det for Gud.

Back
Topp