Ancita
Glad i forumet
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: Ancita
ORIGINAL: Lissyjane
Ja hvis du synes det er barnslig å beskytte barnet ditt mot å bli mobbet,så[8|] Hva ville du ha gjort da? Tatt deg en telefon til moren som hundre prosent sikkert sitter og sier "Nei mitt barn gjør ikke sånt" mens hun smiler frenetisk. Joda den har vi vært i gjennom før[;)]
Nei, men jeg kunne beskyttet barnet mitt, uten tanker om at den som mobber er en j**** drittunge.
Det faller meg bare ikke naturlig å tenke slikt om barn.
Nei men da skulle jeg nesten ønske det var din bil naboene dine egget og sprøytet ketsjup på.. Skulle vi ha tenkt: Nei stakkars barn.. de har det sikkert ikke så bra hjemme? Eller hvis barnet ditt ble sparket,banket,holdt nede av tre stykker og spyttet på? Nei du finner det nok ikke naturlig,fordi du kanskje ikke har sett hvor grusomme unger kan være. For når du ser en av dine egne på selvmordens rand og full i arr etter all julingen vedkommende har fått,så tenker du ikke mye konstruktivt.
Tro meg, jeg ble mobbet igjennom hele barneskolen, spyttet på, lygget og klort, hadde ingen venner.
Så jeg vet godt hva det er jo.
Hadde det skjedd mitt barn hadde jeg selvfølgelig blitt rasende sint! Og tatt det opp og fulgt nøye med, det er jo ikke det jeg sier her! Jeg sier bare at jeg synker ikke nedpå deres nivå og kaller de for drittunger og andre ting og synes de fortjener bank selv.
Det er snakk om barneskole elever her..