Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har gått på menopur og Ovitrelle 2 ganger tidligere. Begge gangene var annerledes. Kroppen reagerer ikke alltid likt på forsøkeneJa det er sant men det er ikke første gangen jeg går gjennom denne prosessen. Jeg har gått på menopur i 7 dager men aner ikke hvilken bivirkninger den gir. Har hørt at ovitrelle eggløsningssprøyta gir graviditetssymptomer men for å være helt ærlig så har jeg ikke opplevd før å være så dårlig som denne gangen... Har du ikke tatt en test enda? Skal du vente helt til testdatoen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk!!Ønsker deg masse masse lykke til Starbucksspennende
Sent from my iPhone using BV Forum
TakkØnsker deg masse lykke til SunflowerNår denne uka skal du sette inn? Blir spennende. Denne gangen skal vi lykkes!!
![]()
Skal du teste i morgen ? Lykke tilJeg har det samme. Har hatt det i noen dager nå. Er på rugedag 12 og 3 dager igjen til blodprøve... Men for meg tror jeg det er bivirkning av cyklogest (progesteron støtten). Men husk at vi har proppet i oss mengder med medisiner over lengre tid, så kroppen kan fort komme i litt ubalanse.
Kordan går det med degIdag er det rugedag 7 og føler meg fortsatt helt elendig men det kommer og går. Kan ikke huske det var så ille de andre prøveperiodene. Jeg er kjempe kvalm og det kommer og går. Men har matlyst. Har begynt å kjenne på kvalme kort tid etter inseminasjon men det har blitt verre og verre. Føler meg veldig sliten og det skal lite til før at jeg er helt utmattet. Har menssmerter eller murringer hver dag. Er dette normalt? Føler meg på en måte gravid men er det bivirkninger av Ovitrelle og menopur?
Jeg har fått mensen, så forsøket er over for vår del denne gangen dessverreSkal du teste i morgen ? Lykke til
Mamma til en nydelig gutt. <3 Ønsker oss nr 2 <3
Uff så kjedelig å høre :-( kjenner til dén skuffelsen ja. Når skal dere igang igjen da? Da får vi satse på at gullegget er nestemann ut <3Jeg har fått mensen, så forsøket er over for vår del denne gangen dessverre![]()
Vet ikke helt. Dette var jo 3. runde...kjenner kroppen er litt sliten av medisiner. Men likevel vil jeg jo egentlig bare kjøre på. Tiden går fort nok som den gjør. Legene skal vurdere om jeg skal ta lapraskopi først, så vi vet ikke før om et par uker hva de har planlagt.Uff så kjedelig å høre :-( kjenner til dén skuffelsen ja. Når skal dere igang igjen da? Da får vi satse på at gullegget er nestemann ut <3
Kordan går det med degtatt test.?
Jeg har fått mensen, så forsøket er over for vår del denne gangen dessverre![]()
Ok. Håper veldig og krysser fingrene for degDet går litt bedre men er fortsatt uvel i magen i perioder og kjenner noe ubehag i underlivet hver dag. Jeg har ikke tatt en test enda. Samboeren vil at jeg skal vente til testdato.![]()
Jeg har hatt menssmerter siden inseminasjon. Har det nå også men det kjennes annerledes ut enn når mensen nærmer seg til vanlig. Den 15. får jeg vite om jeg er gravid eller ikke. Gruer meg så innmari til å ta en test...
Ok. Håper veldig og krysser fingrene for degskjønner godt du gruer deg til å teste! Det gjør jeg også, og jeg har ikke éngang satt inn enda!! Ventetiden er brutal :/ blæ..
Åååå så utrolig fantastiskNå tok jeg en test og den er positivKan ikke tro det riktig enda. Gleder meg veldig men håper testen ga rett utslag!!
![]()
TakkTusen takk Sunflowerkrysser alt jeg har for at dere også skal lykkes denne gang
hold oss oppdatert
stor klem og lykke til
![]()