Er i uke 36 i morgen

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
og nå synes jeg at det nesten er litt småvondt når baby beveger på seg! Isj altså!!!Andre med samme erfaringer?

og nå synes jeg at det nesten er litt småvondt når baby beveger på seg! Isj altså!!!Andre med samme erfaringer?
Jeg er 36+1 og kjenner bevegelsene til lille mye kraftigere enn før! Kjennes ut som ho røsker og drar "nedi der" og det er skikkelig ubehagelig:-p Prøver å bryte seg ut på høyreIden innimellom også føles det ut som:-)

Ja, jeg kjente det samme da jeg var omtrent der du er nå..
De får det trangt etterhvert disse babyene.. ;-) nå rører hun lite på seg, mer at hun vrir seg inni der, og magen har sunket litt så det er ikke så tungt oppe i tibbeina - det blir altså noe bedre ;-)

Innimellom direkte smertefullt, og var vel rundt da hun plutselig begynte å finne disse nervene som stråler alle mulige veier...
Kombinasjon av trengt, kynnere og sterk babis. Det jeg finner veldig koselig og fascinerende er at babyen roer seg ned ved at jeg stryker på henne på utsiden av magen.

Jeg er 38 uker + 2 i følge babyverden appen og kjenner jo bevegelser mer nå, men har ennå ikke hatt vondt...
Jeg har morkaken midt på magen da visst, så kan være den demper.
Han kan innimellom sparke så det er litt ubehagelig, som feks at det kjennes som om han sparker på tynt hudlag eller noe, som om noen poker deg på ett veldig fint sted :p
Det skjer som regel hvis jeg blir sparket på venstre side da jeg har hovent nyrebekken.

Ååååhhh, snakk om å glede seg så voldsomt da!! Jeg kjenner at jeg går med sommerfugler hele tiden jeg :)

Back
Topp