Er i tvil..

Prikk11

Gift med forumet
Har kjøpt oss leilighet og skal male veggene før vi flytter inn. Interiøret mitt består av fargene hvit, beige, brun og eik. Skal ha hvite gardiner.

Har dere noen tips til hvilke farger jeg bør velge? Har sett litt på bast, synes den virker lun og fin. Eller bør jeg gå får en hvitere farge? Er ikke så veldig flink med sånt, så trenger hjelp fra dere interiør-flinkinger[:D]

Vi har også beige og hvite møbler. Vi malte lister og tak hvitt og på veggen har vi skandinavisk lys. Syns det ble veldig koselig og lunt her nå.

ORIGINAL: Ida82

Vi har også beige og hvite møbler. Vi malte lister og tak hvitt og på veggen har vi skandinavisk lys. Syns det ble veldig koselig og lunt her nå.

Har sett på skandinavisk lys, den virker veldig varm og fin ja. Kanskje jeg eventuelt kan ha en konrtrast vegg i fargen bast da?

En varm bruntone da kanskje[:)]

Har sett litt rundt på nettet, og bestemt meg for skandinavisk lys[:)] Den er jo bare nydelig, helt sånn som jeg har tenkt meg.. Også skal jeg male lister, vinduskarmer o.l. i eggehvit. Gleder meg[:D]

ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: *bixit*

Har sett litt rundt på nettet, og bestemt meg for skandinavisk lys[:)] Den er jo bare nydelig, helt sånn som jeg har tenkt meg.. Også skal jeg male lister, vinduskarmer o.l. i eggehvit. Gleder meg[:D]

Den er kjempe fin, pappa har den i stua. Alt går til den fargen! [:)]

Det er bra, trenger en farge som er tidløs og går til alt. Ellers blir jeg sikkert fort lei!
Vet ikke helt om jeg skal ha en kontrastvegg, men det er jo veldig inn fortiden[8D]

Jeg vil heller ha valgt Skandinavisk lys enn Bast ja... [:D] Syns den er mye finere!

Lykke til med malinga!

Back
Topp