Er i sjokk!!

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Vi fikk sendt henvisning til Porsgrunn om søskenforsøk i slutten av november! Fikk svar at vi vil bli innkalt til time innen 30.04.16. Så fikk vi brev om time igår allerede 7.januar? Jeg ble helt skjelven jeg! Gikk ikke dette fort? Det må være forsamtale dette? Står at etter timen vil en sykepleier snakke med oss om behandlingen så det må jo bety at det er oppstart etter samtalen? Eller finnes det to forsamtaler? Hehe

Med han ble jeg jo gravid på vanlig måte med engang og med hun på første icsi-forsøk.. Så merker det blir stor skuffelse om det ikke går på første forsøk nå også :(

Porsgrunn <3 i min verden er det verdens beste klinikk!! :D <3

Lykke til på nyåret :)

Så bra å høre :) Gleder meg til å begynne igjen, samtidig som det er litt skummelt!

Så bra å høre :) Gleder meg til å begynne igjen, samtidig som det er litt skummelt!

Så gøy,;) men ikke stress med noen tanker, bare ta det rolig og la dem gjøre jobben, da pleier det å gå bra, de er så flinke der.

hvor lenge har dere ventet mellom søkene?

Må spørre, for jeg og min partner prater om hvor lenge vi skal vente før vi prøver å sette inn nytt;)

Så gøy,;) men ikke stress med noen tanker, bare ta det rolig og la dem gjøre jobben, da pleier det å gå bra, de er så flinke der.

Må spørre, for jeg og min partner prater om hvor lenge vi skal vente før vi prøver å sette inn nytt;)
Har inntrykk nå av at de er helt supre på klinikken :D

Mellom barna mener du? Hun vi har sammen er ikke mer enn 9 måneder. Vi tenkte å sende inn henvisning fordi vi regnet med det ville ta lang tid, men så gikk det så fort! Hadde jo ikke trodd det. Og vi ønsker to tette så vi ble jo bare veldig glade. Hun vil jo være rundt 1 år til forsøket er i gang sikkert.

Har inntrykk nå av at de er helt supre på klinikken :D

Mellom barna mener du? Hun vi har sammen er ikke mer enn 9 måneder. Vi tenkte å sende inn henvisning fordi vi regnet med det ville ta lang tid, men så gikk det så fort! Hadde jo ikke trodd det. Og vi ønsker to tette så vi ble jo bare veldig glade. Hun vil jo være rundt 1 år til forsøket er i gang sikkert.

takk;) Ønsker også to tette, for se hvordan fødselen går og hvor lang tid kroppen vil bruke på å komme seg etter fødselen;) Porsgrunn har jeg bare gode opplevelser med, veldig flinke til å informere og de gjør en strålende jobb;P

takk;) Ønsker også to tette, for se hvordan fødselen går og hvor lang tid kroppen vil bruke på å komme seg etter fødselen;) Porsgrunn har jeg bare gode opplevelser med, veldig flinke til å informere og de gjør en strålende jobb;P
Hvor lenge etter forsamtalen begynte du på medisiner? :)

Vi kunne begynne med en gang, etter menstrasjonen som var om 7 dager. men vi ventet i to mnd for å passe på at poden skulle komme i 2016;)
Mener å huske jeg begynte med nesespray syklusdag 21 eller noe sist, er vel rundt de tidene det er vanlig å begynne? Og etter mine beregninger er jeg på dag 17 på timen så tviler vel på vi starter samme syklus :P

Vi kunne begynne med en gang, men vi ventet i to mnd for å passe på at poden skulle komme i 2016;)
Mener å huske jeg begynte med nesespray syklusdag 21 eller noe sist, er vel rundt de tidene det er vanlig å begynne? Og etter mine beregninger er jeg på dag 17 på timen så tviler vel på vi starter samme syklus :p

Jeg er ikke helt sikker på hvordan det vil bli med evt fryste egg, det har jeg derimot aldri gjort, så det blir spennende, men uansett ikke før neste år;)

Vi ventet til hun var 13 mnd da vi ringte inn for søskenforsøk. Først da jeg følte meg klar. Og så må man ved st Olavs ha sluttet med amming i 3 mnd før man får sette i gang. Så det er jo noe å tenke på. Ville ikke gitt opp amming tidlig for å prøve på søsken. Om man ikke ammer er jo ikke dette noe problem da. Jeg ammet til hun fylte ett år, og de siste mnd var det kun amming på natten. Vi har i gang med første fryseforsøk da hun var 14 mnd da. Det far greit fordi hun fikk pupp kun en gang i løpet av natten den siste mnd før hun sluttet.

okey
Vi ventet til hun var 13 mnd da vi ringte inn for søskenforsøk. Først da jeg følte meg klar. Og så må man ved st Olavs ha sluttet med amming i 3 mnd før man får sette i gang. Så det er jo noe å tenke på. Ville ikke gitt opp amming tidlig for å prøve på søsken. Om man ikke ammer er jo ikke dette noe problem da. Jeg ammet til hun fylte ett år, og de siste mnd var det kun amming på natten. Vi har i gang med første fryseforsøk da hun var 14 mnd da. Det far greit fordi hun fikk pupp kun en gang i løpet av natten den siste mnd før hun sluttet.

Utrolig nyttig;) takk. Viss alt går etter planen har jeg tenkt å amme det første året;) Er helt med tanken at det er fornuftig å vente til kroppene er klar igjen;)

Back
Topp