Er hun ikke flink?

oblix

Forumet er livet
Viser så masse fine kaker her inne, og så denne på facebook nå!!
Er en veninne av kusinen min, og hun laget bryllups kaken hennes!! og hun er bare kanon flink!!
Spurte om hun ville lage min bryllupskake, men kunne desverre ikke ta det på seg siden hun hadde eksamen på den tiden[:(][:(] Veldig dumt, for hun er bare utrolig flink!! bare se!!!

http://www.facebook.com/profile.php?id=528585113#!/photo.php?fbid=131078950292123&set=a.108112605922091.12806.108108709255814

Waw, blir så imponert over de som får til sånt.

Jeg og, og i tilegg smaker de godt!!!

Hadde aldri klart å spise den kaken der[:D][:D][:D] hadde hatt den på pynt til den hadde krøpet ut selv tror jeg[8D]

Knall fin da [:D]
Nesten litt for fin til å spises[:-]

Ja helt utrolig de kakene til hun dama der[:D]
Like imponert hver gang hun legger ut en ny kake[:D]

ÅÅÅ herreguuuud så fine!!! Den ene høye bryllupskaken vil eg ha!!!! Hehehe. Sykt flotte!!![:D][:D]

ORIGINAL: crispy

ÅÅÅ herreguuuud så fine!!! Den ene høye bryllupskaken vil eg ha!!!! Hehehe. Sykt flotte!!![:D][:D]

Var jo noe sånt jeg ville ha!!! Hadde bestemt meg for å spørre henne da jeg så kaken til min kusine, men desverre kunne hun ikke, så nå er jeg litt blank og vet ikke hvor jeg skal få tak i kaken[:-]

her er kusinen min sin kake[;)]

http://www.facebook.com/?ref=home#!/photo.php?fbid=108126382587380&set=a.108126222587396.12817.108108709255814

var bare de detaljene på dem i boblebadet[:D][:D] stod navn på champisen og en kunne se puppene visst en rotet i boblene[:D][:D] noe selvfølgelig mannfolkene måtte[8D][:D][:D]

Hahaha mannfolk! Knall tøff[:D]

Jeg er imponert! Må være noen av de fineste kakene jeg har sett!
Konditorene her omkring kan ikke måle seg med det der!

wow, uuutrolig dyktig da... mine ser jo ut som takras i forhold hahaha

Noen som blir med og tenne på skolebygget hennes så hun kan lage brudekaken min?[8D][:D][:D] eller kanskje jeg må krasje netstedet ders visst det er over internett[8D] hm, må vel finne noen annen... hun anbefalte meg en annen, men syns ikke kakene hennes var like fine....

Nei... jeg har en som jeg tenkte å bestille hos, men nå ser jo hennes kaker bare kjedelige ut.. Haha. Samboeren så de kakene og sa: Herregud, er det seriøst mulig?? Hun skulle laget kaken til bryllupet vårt! Heheh
Og når samboeren blir imponert over kaker, så må det være bra! haha

Hun er kanon flink, og jeg er bare sååå lei meg for at hun ikke kunne lage kaken vår[:(][:(]
Du får bestille en hos henne og be familien din ta den med seg når de kommer i bryllupet[;)]

Back
Topp