Er hun "hardt" rammet?

Syns ikke det. Da jeg fikk det i voksen alder så var jeg kun prikkete og lite hud til overs[:'(]

Huff, det så ikke særlig bra ut hvertfall!
Har ikke sett barn med vannkopper omtrent,så vet ikke om ho er hardt ramma[:)]
God bedring hvertfall!

Min hadde mer på magen men mindre på halsen. Har fått noen arr, dessverre. Håper de ikke vises når minien blir stor.

Syns ikke hun var så hardt rammet, men hun hadde en del prikker ja [;)]

Hardt nok til at hun ikke får det igjen, tør jeg påstå!
Bra hun ikke klør på det, håper hun blir fort frisk!

God bedring!

ORIGINAL: *Aulile*

dakar lita...

god bedring[:)]

ingen av mine har hatt vannkopper enda, så vet ikke hva som er mye eller ikke...

ORIGINAL: Pijah

Hardt nok til at hun ikke får det igjen, tør jeg påstå!
Bra hun ikke klør på det, håper hun blir fort frisk!

God bedring!

For det er vel sånn at man ikke egentlig skal få det flere enn en gang? Har hørt at de som har veeeeldig få.. som feks 5-6 prikker kan få det igjen...

Takk for god bedringønsker[:)]

ORIGINAL: *Frk.Mamma

syns ikke det var så ille egentlig men så flink hun er som klarer og la være og klø [:D]
Legge rved et bilde av meg når jeg hadde det i sommer. ser jo dårlig på bilde men jeg var hard ramme hadde rødeprikker over hele meg og det var fullt

Uff da.. stakkars deg! Hørt at om man får det i voksen alder så er det rimelig ille... og kan vel også være litt farlig?

Stakkars lita! God bedring!

Jeg hadde vannkopper da jeg var 9 mnd. Har sett bilder av meg naken på stellebordet, og jeg hadde betydelig flere prikker enn jenta di. Det var ikke en kvadratcm på kroppen uten 1-3 prikker...

Synes heller det ser nokså vanlig ut, sånn utfra venners/søskens barn som har hatt vannkopper...

Oda hadde flere, håper dere blir friske snart![:)]

nei, syns dette så ut som normalen jeg[:)] blir godt å være ferdig med det, det kommer jo en gang uansett[:)] god bedring[:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Oy, stakkers lita[&:]

Syns det ser ut som ho er hardt rammet ja.

God bedring[:)]

Det finnes hvitvask på spray også. Jenta mi er heller ikke lett å smøre inn, men sprayen hjalp. De tørker fortere inn også.
God bedring!

Om hu ikke klør MÅ du vel ikke. Men mi fikk begynte først å klø litt etter noen dager med det. Så jeg kjøpte. Og lagde en lek utav det når jeg tok hvitvasken på hu. Dalmatiner-leken [8D] Funka gull å smøre hu inn da.

Jeg synes ikke hun er hardt rammet, særlig minstemann her var veeeeldig prikkete!

God bedring til jenta di [:)]

Stakkars lille vennen da! Jeg klør bare jeg ser de bildene! Ønsker henne snarlig bedring, synes hun er tøff hvis hun klarer å ikke klø!

ORIGINAL: Chuma

Stakkars lille vennen da! Jeg klør bare jeg ser de bildene! Ønsker henne snarlig bedring, synes hun er tøff hvis hun klarer å ikke klø!

hehe.. klør selv jeg[:)] og redd for å få det.. selv om jeg har hatt det før[8D]

Så inni tissen i dag.. for der klør hun endel.. var ingen prikker der i går.. men da så jeg heller ikke inni.. men gjorde det i dag.. og hun har jo mange inni selve tissen også stakkars...

ORIGINAL: mine2skjønne

Berre eit lite spørsmål, hvis du såg ho hadde 3 prikker torsdagskveld,kvifor sendte du ho i barnehagen på fredagen da? og merkelig at dei i bhg ikkje merka nåke når ho fekk såpass mange i løpet av dagen der[8|]

Jeg så de på torsdags kvelden.. jeg synes det så ut som varmeutslett (noe hun er ofte plaget med om sommeren).. og de prikkene satt på et sted hvor det kan blir klamt.. Bf ringre meg dagen etterpå når han skulle levere henne i barnehagen fredag morgen.. og han så de samme prikkene som meg.. han spurte om det kunne være vannkopper, men jeg sa at nei, det trodde jeg ikke..

For jeg hadde nemlig lagt et glass over.. og da forsvant de (trodde det var med vannkopper man gjorde det.. men det var visst mot hjernehinnebetennelse[8D])

I barnhagen hadde Frida vist 1 av de ansatte en prikk hun hadde fått på magen.. de tittet på den. men synes ikke den lignet vannkopp i det hele tatt.. så de gjorde ikke noe med det..

Når jeg hentet henne.. vi gikk ned trappa.. så så jeg et sår i hodet hennes.. og det var da jeg fikk mistanken.. Gikk da inn på den nærmeste avdelingen i barnehagen og spurte de.. og da var det mange i hodebunnen.. og de sa at ja, dette er vannkopper..

Når jeg kom hjem.. så var hele kroppen full.. så fra 30 min..så hadde det i alle fall kommet 50 prikker.. om ikke mer..

Derfor[:)]

Back
Topp