Er hun "hardt" rammet?

Hvitvask lindrer litt der og da, du kan like godt bruke aloe vera-gel om du har det :) jeg har hatt vannkopper for ikke så lenge siden, so i know :P

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: *Frk.Mamma

syns ikke det var så ille egentlig men så flink hun er som klarer og la være og klø [:D]
Legge rved et bilde av meg når jeg hadde det i sommer. ser jo dårlig på bilde men jeg var hard ramme hadde rødeprikker over hele meg og det var fullt

Uff da.. stakkars deg! Hørt at om man får det i voksen alder så er det rimelig ille... og kan vel også være litt farlig?

ja og i tilleg var jeg  gravid så det er jo farlig da å så var lagt inn i flere dager på sykehuset, men var andre gangen jeg hadde det. hadde det når jeg var liten og fikk det igjen nå [&:]

syns ikke det var så ille egentlig men så flink hun er som klarer og la være og klø [:D]
Legge rved et bilde av meg når jeg hadde det i sommer. ser jo dårlig på bilde men jeg var hard ramme hadde rødeprikker over hele meg og det var fullt

Uff da.. stakkars deg! Hørt at om man får det i voksen alder så er det rimelig ille... og kan vel også være litt farlig?

ja og i tilleg var jeg  gravid så det er jo farlig da å så var lagt inn i flere dager på sykehuset, men var andre gangen jeg hadde det. hadde det når jeg var liten og fikk det igjen nå [&:]

Når du var liten.. da må du ha hatt få prikker da? For det sies vel at man kun har vannkopper 1 gang i sitt liv.. men om man den gangen hadde svært få prikker.. så kan man få det igien

Dattern min hadde ikke mange i det hele tatt, var nok under 20, mens sønnen var tusen ganger værre! Hadde jo tett i tett fra tærne og opp i hodet, overalt. Men det er nok ikke noe behagelig uansett [&:]

God bedring til jenta di!

uff, det ser ikke noe godt ut men sammenlignet med utbruddene mine søsken og søskenbarn har hatt syns jeg hun hadde veldig lite prikker. mens hun i forhold til meg er hardt rammet. jeg hadde 2 vannkopper, en på halsen og en i panna.

Søsknene mine var så dekket av vannkopper at de nesten var ugjenkjennelig.

God bering til snuppa di! Håper hun snart er frisk og fin igjen [:)]

Jeg var gravid da eldstemann fikk vannkopper (hun fikk dem den dagen jeg testet positivt med nummer to faktisk). Da var jeg hos legen og det ble gjort masse undersøkelser med sykehuset osv. Konklusjonen var - det er ikke farlig for gravide å få vannkopper, og uansett trenger du ikke bekymre deg siden du har hatt dem før. Hvorfor får vi så forskjellige svar da?

ORIGINAL: Vaffelrøra

Dakaaar [:(] Må klø noe helt forferdelig... God bedring til snuppa.

Har telt nå.. sikkert noen som er glemt da.. men kom til 264 prikker.. fordelt på kroppen

Hun takler det veldig bra[:)]

Back
Topp