Er hun "hardt" rammet?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Fått vannkopper.. herregud.. var 3 prikker på torsdags kveld.. på fredag når jeg hentet henne i barnehagen og kom hjem.. så er det minst 60 stk.. hodebunnen er full.. Hun er flink da.. klør bare rundt prikkene.. og ikke oppå[:)] Kan legge til at nakken er like ille som under haken hennes.. også bak ørene.. men var vanskelig å få tatt bilde der..
Lite prikker under magen og nedover..

_________________________________________________________________________________________________________

Flere prikker i dag gitt.. et nytt spørsmål;
Men MÅ jeg kjøpe hvitvask? I og med at hun er flink og ikke klør?

Hun er ikke akkurat lett å få smørt inn.. med hverken kuldekrem eller solkrem

Men må og bør jeg.. så gjør jeg det selvsagt[:)] Men mener at hun på legevakten anbefalte meg å bare la sykdommen gå sin gang.. men at om hun skulle klø fælt.. så burde jeg kjøpe hvitvask.. hjalp ikke det.. så få en resept på noe hos legen min..

Har sett værre.. [&:]

Men hun har ganske mange ja..

dakar lita...

god bedring[:)]

ingen av mine har hatt vannkopper enda, så vet ikke hva som er mye eller ikke...

Uff..stakkars søte Frida [&:]
Hadde du bodd nærmere,hadde vi kommet på besøk..hehe..
Vil at snuppa her skal få det,så hun blir ferdig med det.. Har gått vannkopper i b.hagen.men hun har ikke fått..

Ronja hadde også bare to prikker torsdagen, innen lørdagen så hu ut som di datter [8D] Så da tenker jeg det er normalt jeg. Har hvertfall sett verre tilfeller

God bedring

Jaa.. med tanke på alderen hennes så synes jeg hun har mange prikker! Min jente var 3 år, og hun hadde få prikker.. Omtrent ingen i ansiktet/hals. Ikke var hun noe særlig syk heller..

nei ser ganske normalt ut synes jeg.
de som bare får noen få som tørker inn fort risikerer å kunne få det igjen. det bør vare minst 7 dager for at kroppen får laget imunstoffer. for å se det positive i det[;)][:D]
god bedring til lille frida!

Stakkar lita.......... men nå blir hun ferdig med det[;)]

nok hardt rammet[:)] Min minste snuppe hadde 174 bare i ansiktet, og hadde nok kommet opp i 1000 hadde jeg giddet å telle hele kroppen! Og nå har hun mange arr etter de[:'(]

Takk for god bedring ønsker[:)]

Er så mange som sier at hun har sååå mange prikker.. jeg aner jo ikke.. hvor mange som er vanlig og ikke...

Glad hun har det sånn sett.. ferdig med det lissom[:)] Og ser ut som om hun takler det bra.. klør ikke på prikkene, men rundt.. eller bare stryker hånden over genseren der hvor det klør..

Hun er redd blod.. og jeg sier at det kan skje at hun blør om hun klør på selve prikken[8D][:)] Jeg lyver jo ikke.. men synes det var greit å ha noe å "true" henne med[:D]

Dakaaar [:(] Må klø noe helt forferdelig... God bedring til snuppa.

Min eldste hadde vesentlig fler! Vil tro hun er temmelig gjennomsnittlig rammet. Det begynner ikke å klø før de har gått hull på og er begynt å tørke inn sies det. Min eldste klødde aldri. God bedring!

Hvor fort begynner de å tørke inn? En venninne av meg og mammaen hennes mener at noen allerede er tørket inn...

syns ikke det var så ille egentlig men så flink hun er som klarer og la være og klø [:D]
Legge rved et bilde av meg når jeg hadde det i sommer. ser jo dårlig på bilde men jeg var hard ramme hadde rødeprikker over hele meg og det var fullt

Ganske normalt, tror jeg. Eldste her hadde endel flere, hele magen var dekt...

Synes det ser helt vanlig ut jeg[:)] Minstemann hadde nok enda litt fler, eldste hadde mindre. Minstemann med flest var flinkest og ikke klø på prikkene[:)]

Syns det ser nokså gjennomsnittlig ut men det klør jo forferdelig for det[&:] Masse god bedring til snuppa di[:)]

dakar!
god bedring [:)]

gjennomsnitt-mange, saann midt i mellom. kanskje mer en gjennomsnitt iht alder.

men du skulle sett meg. mamma sluttet aa telle paa ryggen da hun kom til 400, da hadde hun ikke kommet ned til 'vingene' paa ryggen. Jeg hadde inni munnen, inni daasa, overalt! og han som smittet meg, min kjaere lillebror fikk 6 stk paa magen, TOTALT!

God bedring til tutta de! kjöp hvitvask og gi henne en klö bamse[;)]

ORIGINAL: *Aulile*

dakar lita...

god bedring[:)]

ingen av mine har hatt vannkopper enda, så vet ikke hva som er mye eller ikke...

Back
Topp