Fått vannkopper.. herregud.. var 3 prikker på torsdags kveld.. på fredag når jeg hentet henne i barnehagen og kom hjem.. så er det minst 60 stk.. hodebunnen er full.. Hun er flink da.. klør bare rundt prikkene.. og ikke oppå[:)] Kan legge til at nakken er like ille som under haken hennes.. også bak ørene.. men var vanskelig å få tatt bilde der..
Lite prikker under magen og nedover..
_________________________________________________________________________________________________________
Flere prikker i dag gitt.. et nytt spørsmål;
Men MÅ jeg kjøpe hvitvask? I og med at hun er flink og ikke klør?
Hun er ikke akkurat lett å få smørt inn.. med hverken kuldekrem eller solkrem
Men må og bør jeg.. så gjør jeg det selvsagt[:)] Men mener at hun på legevakten anbefalte meg å bare la sykdommen gå sin gang.. men at om hun skulle klø fælt.. så burde jeg kjøpe hvitvask.. hjalp ikke det.. så få en resept på noe hos legen min..

Lite prikker under magen og nedover..
_________________________________________________________________________________________________________
Flere prikker i dag gitt.. et nytt spørsmål;
Men MÅ jeg kjøpe hvitvask? I og med at hun er flink og ikke klør?
Hun er ikke akkurat lett å få smørt inn.. med hverken kuldekrem eller solkrem
Men må og bør jeg.. så gjør jeg det selvsagt[:)] Men mener at hun på legevakten anbefalte meg å bare la sykdommen gå sin gang.. men at om hun skulle klø fælt.. så burde jeg kjøpe hvitvask.. hjalp ikke det.. så få en resept på noe hos legen min..