er her enda jeg....

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
I dag er jeg 8 dager over termin... Den lange gåturen,husvasken å komlemiddagen gjor ikke underverker her i gården.. Tulla lar vente på seg... Blir satt igang på torsdag hvis tulla ikke kommer av seg selv.. Å d har jeg virkelig ikke lyst til..[:(] Ser liksom for meg en litt mykere start hvis kroppen får starte selv... Har ikke vært her inne på BV på noen dager,så ble litt deppa når jeg ser alle oppdateringene på fødestatusene.. Liksom aldri min tur jo... Jaja,er lov å håpe at hun finner d for godt å komme seg ut en eller annen gang før torsdag.....[:)]

Gratulerer til alle som har fått sine nurk de siste dagene[:D][:D]

skjønner hvordan du har det.. Jeg er ikke på overtid enda, men jeg må si jeg veeeeenter veldig på at noe skal skje når jeg ser alle disse skjønne småtrolla som har kommet..

ORIGINAL: hommersåk

I dag er jeg 8 dager over termin... Den lange gåturen,husvasken å komlemiddagen gjor ikke underverker her i gården.. Tulla lar vente på seg... Blir satt igang på torsdag hvis tulla ikke kommer av seg selv.. Å d har jeg virkelig ikke lyst til..[:(] Ser liksom for meg en litt mykere start hvis kroppen får starte selv... Har ikke vært her inne på BV på noen dager,så ble litt deppa når jeg ser alle oppdateringene på fødestatusene.. Liksom aldri min tur jo... Jaja,er lov å håpe at hun finner d for godt å komme seg ut en eller annen gang før torsdag.....[:)]

Gratulerer til alle som har fått sine nurk de siste dagene[:D][:D]

Jeg er oxo 8 dager over i dag... [:(] Ingenting som funker her eller... I går var jeg med gubben å kjørte traktor, for å få hompa og rista litt, Men neida... Ingen bebis... Blir antagelig satt i gang den 1 april jeg da... For frøkna hadde det så fint i magen... Fikk et svaaaaaakt rosa skjær på papiret i sta når jeg tørka meg, men vet ikke om det var ønske tenkning jeg, for når jeg skulle tørke en gang til for å¨se, så var det ingenting... har bare sånne murringer i mage og rygg, og det er JÆVLI plagsomt..... Ønsker deg masse lykke til, så håper jeg at det skjer noe med deg snart!!! [:)]

Vi får håpe d blir noe gang her denne uken... Jeg får nok ikke gå så lenge som deg siden jeg har protein i urinen,høyt blodtrykk,sf målet mitt synker og babys hjertelyd er litt lavere enn den pleier.. Så her håper vi hun vil ut av seg selv snart[:)] Jeg har rett og slett ikke nærver til å vente til 1april med tanke på hjertelyd til baby så kommer til å nekte d.... Men er bare å smøre seg med tolmodighet noen dager til å se om hun vil komme før torsdag...

kom så,kom så,kom så........[:D]

Takk takk... Har sett for meg litt kaos med igang setting jeg.. Litt son at man tvinger kroppen... Men godt å lese om gode erfaringer med d....[:)]

Er 5 dager over termin i dag, og begynner å bli ganske utålmodig! Legger meg hver kveld med ganske mye kynnere og tenker at i natt begynner det.., men neida.. natten går og morgenen kommer, og føler meg som om jeg skulle vært gravid i 7. mnd... Hehe... trøster meg med at han må ha det fryktelig bra der inne i hulen sin[;)]

Back
Topp