Er helt tom

*NinaK*

Forumet er livet
Svigermor døde igår kveld, som mange har fått med seg nå.Takk for all støtte i forrige tråd[:)] Så vi satt ute hos henne, og var vel hjemme igjen rundt 2. Vi satt og pratet litt før vi la oss. Jeg var skikkelig uggen, og 1 time senere satt jeg på badet og det kom i begge ender. Snuppa sto opp kl 6. Sitter ved frokostbordet nå med ei som hyler, og jeg kjenner jeg har ingenting å gi akkurat nå[:(][:(][:(] Håper lekegrind og tv kan hjelpe litt idag....

off, håper jenta di finner ut at mamma regner en rolig da idag! Og vsss det blir for gale så får du ta litt musikk på ørene mens du trøster jenta, lyden er jo som oftest det verste!

Også må eg kondolere med tapet av svigermor! Veit aldri helt ka eg skal sei..

En GOOOOD klem til deg og dine!!

ORIGINAL: Snu

huff[:(]Vet ikke hva jeg kan si,men sender deg en STOOOOOR KLEM,og håper dagen ikke blir så altfor ille.Håpe lille jenta di er snill med deg i dag og vil leke litt for seg selv[:)]

*klemmepå*

Huff Nina, dette er ikke noen hyggelig lesing. Håper lille Maya skjønner at mammaen er sliten og lei seg, og tar det rolig i dag. Må si igjen hvor trist det er med svigermoren din. Håper hun er på et bedre sted!
Klem!!!

Kondolerer til deg og dine. Vi opplevde det samme for 3,5 år siden. Føles veldig trist og urettferdig å måtte dø så tidlig og ikke skal få oppleve fine år sammen med barnabarna.
Tenker på deg!
Hvordan er samboeren din da, er han flink til å prate om vanskelige ting? Er ikke alle menn som er like flinke til det desverre [:(]

Krysser fingrene for at Maja holder seg rolig resten av dagen! [:)]

Å nei, så utrolig kjedelig! Du har ikke en venninne eller noe som kunne ha hjulpet deg litt?
Snakk om dårlig timing.
Håper, som de andre jentene sier her, håper Maya "skjønner" at mamma ikke har det bra og er snill pike idag.

Sender deg en stoooor trøste og god bedringsklem!

ORIGINAL: Snu

huff[:(]Vet ikke hva jeg kan si,men sender deg en STOOOOOR KLEM,og håper dagen ikke blir så altfor ille.Håpe lille jenta di er snill med deg i dag og vil leke litt for seg selv[:)]

*klemmepå*

Signerer denne... Klem

ORIGINAL: Jadasåneida

Å nei, så utrolig kjedelig! Du har ikke en venninne eller noe som kunne ha hjulpet deg litt?
Snakk om dårlig timing.
Håper, som de andre jentene sier her, håper Maya "skjønner" at mamma ikke har det bra og er snill pike idag.

Sender deg en stoooor trøste og god bedringsklem!

signerer denne. Håper du kan få litt tid til deg selv og samboer i dag...

Huff ja, det blir nok noen tunge dager fremover. Håper dere er flinke å ta vare på hverandre i denne tiden. Har du ingen rundt deg som kunne tatt snuppa noen timer, familie på din side, venninne eller noe slikt.

Back
Topp