x1xKrista
Glad i forumet
Passer hunden til min søster menst hun er å opererer, en kjempe søt valp. Også har jeg to katter. Gikk helt fint i to dager, helt til i morges. Da fikk hunden seg en liten rampe bye og den ene katten ble skremt. Så den slo til med poten og kloen traff høyet. Valpen begynte å blø fra øyet og jeg kjørte på dyreklinikken men EN gang. Der gav de han beroligende og fikk sett på øyet. Øyet er flerret opp og innmaten i øyet er kommet ut av øyet. Den har truffet hornhinnen så er en mulighet for at hunden mister synet på øyet. Han måtte operere med EN gang, de må sy inne på øyet og prøve å få lukket det. Og nå sitter jeg her, full i tårer og bekymret for valpen og min søster. Hva om han mister synet? Hvordan går operasjonen? Hva sier min søster?
*oppdater*
Da har vi hentet voffsen på Dyreklinikken. Operasjonen gikk vellykket, kloen hadde gått helt inn til irisen. Så de måtte sy igjen den og hornhinnen. Han blir mest sannsynlig 100%frisk, nå kommer det bare ann på etterbehandlingen, at han får pleie og antibiotika 1 gang i timen de neste dagene. Var kjempe glad for å få den vesle tassen tilbake. Var noen tunge timer men nå er alt bra! Tusen takk for støtten!!