Er helsestasjonen åpen i din kommune?

Vaksiner og tidlige kontroller blir værtfall prioritert her, men barnet blir ikke målt, bare veid. Kanskje de gjør unntak om det er noe problematisk iforhold til vekt, det vet jeg ikke :happy:
 
Fått beskjed om at vaksinasjonsprogrammet og oppfølging av nyfødte går som normalt. Sant at man kan ta kontakt om man trenger det, sikkert for evt samtaler med helsesøster osv
Nå er min 2 år da, så det påvirker ikke oss
 
Her er helsestasjon åpen, men de kaller inn kun til vaksinering (måler og veier samtidig) og nyfødt oppfølging. Hvis man er bekymret ift vekt eller andre ting så kan man ta kontakt for å få en time.
 
Ja, vaksineprogrammet går som normalt.
 
Åpen. Vaksinering går som normalt, og nyfødte, gravide og sårbare barn/barn de er bekymret for får kontrollerer. Andre oppfordres til å ringe ved spørsmål :)
 
Helsestasjonen her har åpent for oppfølging av barn 0-15 mnd og vaksinasjon, samt svangerskapsoppfølging av gravide ☺️ Resten får møter ved skype, telefonsamtaler o.l
 
De sa de var åpen og at alt ville gå som normalt, men så ringte de dagen før 6 mnd kontrollen med lege for å si at de avlyste den da de uansett ikke var bekymret for akkurat min baby. Det er jo helt i orden, vi vil jo ikke utsette barnet vårt for noen risiko. Men jeg syns likevel at det er kjipt at legekontrollen utgår da vi hadde et par ting vi ville ta opp...
 
Ja, men datteren på ett år fikk kun vaksine. Skulle egentlig hatt legeundersøkelse, veiing og måling også, men det ble avlyst.
 
Nei, eller jeg vet ikke. Timen vår til 6 mnd kontrollen ble hvertfall avlyst. Usikker om de holder åpent for enkelte. Her i kommunen er det ikke påvist smitte enda.
 
Kun opp til 6 uker og for kontroller med vaksine. Vi fikk dermed ikke gått på 2-års kontrollen i går.
 
Vår 15 mnd kontroll ble utsatt. Ikke fått ny time enda. Så mangler en vaksine
 
Åpent hos oss. Vi fikk helt vanlig 12 mnd kontroll med vaksine.
 
Nja halvveis. Men skuffa over oppfølgingen både fra leger og jordmødre i svangerskapet..
 
Ja, men valgfritt ved 7/8 og 10mnd kontroll
 
Back
Topp