Er han Utro?

Hvis du ikke føler at du kan stole på han og vurderer å ta div tiltak så er det vel like greit å bare ende hele greia?

Spurte sambo jeg , vi ble enige om at det ligger i gråsonen til utroskap. Men det kan faktisk være han kun gjør dette for fantasien sin del også. Har dere god komunikasjon når det gjelder hva dere ønsker under sex?

Du får nok et bedre svar fra han enn fra oss her på bv. Han vet vel best hva han holder på med. Men uansett, om dere ikke har hatt sex på 2 mnd, så kan han vel "tømme" seg f.eks i dusjen? Må vel ikke nødvendigvis "tømme" seg i ei dame? Tror nok dere har godt av en samtale jeg!

ORIGINAL: tiktok

Han ser jenter Live på cam er ikke det utro skap????

det må nesten du bedømme selv.. hvor går grensen for deg?

for meg ville det vært uakseptabelt!

Vet dere hva Live cam er, der han sitter med en jente og snakker med henne og ber henne om å gjøre ting er ikke det utroskap?

vet han at du vet dette?

jeg hadde kasta han på huet ut døra.. æsj!

synes det er synd at du m¨spør her på BV om typen DIN er utro..
å at han blir sur på deg når du spør han..

jeg mener at utroskap er hvis han hadde hatt følelser for ei spesiell jente..eller at han hadde vært fysisk utro..
men det han gjør er ikke akseptabelt etter mitt syn..[:'(]
men det må jo være NOE siden han ikke vil ha sex med deg eller vil snakke med deg..

du kan jo gi han et ultimatum..enten så snakker han med deg om hva som plager han..
eller så går du fra han..

hvordan trur du det hadde blitt om dere hadde fått baby??tror du virkelig at ting hadde blitt bedre?
det kan jeg nesten si 100% sikkert at det ikke hadde blitt..

et lite råd : du er ung,kom deg ut..få ditt eget liv..finn en mann som virkelig setter pris på deg!!
å som kan ha sex med deg UTEN å ha behov for å betale for å se jenter har sex på nett..

synes det er kjempetrist hvis du lar han fortsette..dette fortjener du virkelig ikke!!!å det vet du!!

Hvis d virke som om han bli lei sæg når du spør han om d me sexen å ejakulasjon, så kan d jo hend at han har problemer me potensen eller prestasjon på et vis da? Da e d enkler for han å betal for livecam damer som gjør som dem får beskjed om, i stede for å risiker at du finn ut av probleme hans nettopp fprdi han syns d e pinli..?

Bare en tanke altså. Kanskje han ikke e en stor, utro drittsekk, men en mann me et prekært problem som for han e svært nedverdigende å pinli å snakk om..?

Vet dere hva Live cam er, der han sitter med en jente og snakker med henne og ber henne om å gjøre ting er ikke det utroskap?

Hadde min sambo brukt live cam for og se og tastet med andre jenter som holdt på hadde det klikket for meg, er for meg ett stort svik om han hadde gjort noe slik.

ORIGINAL: [Frk.K]

Hvorfor er du sammen med han da..?

Lurte jeg på også??[:-]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Når du ikke har annet bånd med han.. og du synes han er en dritt, så bare kom deg vekk da.. så enkelt er det[;)]

Back
Topp