Er grillsesongen i gang ?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har dere funnet frem grillen enda? Her er det nydelig vær så blir nok grilling en av de nærmeste dagene :) hva liker du aller best av grillmat? :flower

Har ikke funnet den frem[emoji4] grillskiver er godt. Men er ingen griller. Er ikke det jeg trives med å gjøre når det kommer til å lage mat. Så vi griller nok ikke så mye

Synes grilling er ok :) Griller bare kjøtt :) Har ikke tatt frem grillen da. Den har stått i kjelleren i to år :o ! Så på tide å ta den ut snart. Må rengjøres grundig før bruk da :)

Grillen er ute, bare ikke brukt den ennå. Vurderer å vente en mnd til vi har flyttet :/

Elsker grillsesongen :D så Vi har grillet flere ganger allerede :)

Ikke grillet enda her, men elsker grillmat og kosen som følger med. Ungene også. Hatt så mye rester både av middager og i frys vi må ha brukt opp. Greit å være litt fornuftig og , ikke alltid familien J er det ;)

Foretrekker dere grill- eller wienerpølser?

Her fikk jeg høre at mannen var lei av at det alltid ble grillpølser, ha foretrekker visst de andre :O

Foretrekker dere grill- eller wienerpølser?

Her fikk jeg høre at mannen var lei av at det alltid ble grillpølser, ha foretrekker visst de andre :O

Grill! Men aller helst ostepølse [emoji39]

Grillen står fremme men har ikke tatt den i bruk ennå. Vasket verandaen i går og satser på å få beiset i løpet av helgen. Håpet er å kunne ta turen på Plantasjen på søndag og få gjort det helt klart til sommerkos :)

Vi griller både kjøtt og fisk, men mest glad i kjøtt. også syntes jeg det er så deilig med variert tilbehør, i fjor var jeg helt hektet på melon- og agurksalat! Gleder meg til litt lettere måltider fremover

Back
Topp