Er glad idag!

xwp

Glad i forumet
Alt ordner seg endelig [:D] masse positive ting, men idag fikk jeg beskjedet at jeg har fått jobb fra 18 mai, full stilling og det jeg er utdannet til! JIPPI! Og så flytter vi inn i nøkkelferdig firemannsbolig i morgen, drar til kreta 6 mai *superhappy* barnhageplassen kom i boks på fredag [:D]

høres fantastisk ut [:D][:D][:D]

ka du har fått jobb som? [:)]

lykke te me flytting, og god tur te kreta - å eg e ikkje d minste misunnelig [8D][:)]
å barnehageplass [:)]

lever lotto på onsdag du hihi [8D][;)]

Jeg har bachelor innom computer engineering, så jeg har fått meg en datanerdejobb innen server og nettverk, hørtes sinnsykt kjedelig ut nå hehe [:D] Takk for lykkeønskinger, turen går nok fint men flytten blir liiitt stress tenker jeg meg... Må levere inn lotto på ons ja [8D]

hehe d e nok spennende [:D]
så kjekt å få ein fast jobb te någe ein e utdanna som - ingenting e bedre [:D]

Så deilig Hipp Hurra [:D][:D][:D][:D]

For en hærlig flow du er på[:D] Grattis med jobb!
Må levere Lotto nå ja, kan jo ikke gå galt det!

...Ja, så traff du jo oss idag!![:D][:D][:D]

Hehe, kan tenke meg at du valgte teaterbarnehagen da [;)] vi fikk myraskogen, 100 barn som går der men det ligger jo så nære så det fikk bli den!

ORIGINAL: dommett

jippi, grattis [:D] hvilken bhg har dere fått? vi skal i villa matilda ved strømsbu

Ja, seff gjorde jeg det, det var jo desidert det beste med dagen høhø [8D] selv om jeg følte som jeg var i tåke pga altfor tidlig time...  vi må prøve på playdejt med gutta før jeg begynner på jobb da...

ORIGINAL: Sunshine1983

ORIGINAL: xwp

Ja, seff gjorde jeg det, det var jo desidert det beste med dagen høhø [8D] selv om jeg følte som jeg var i tåke pga altfor tidlig time...  vi må prøve på playdejt med gutta før jeg begynner på jobb da...

ORIGINAL: Sunshine1983

Ja, det må mi... [:D]

Back
Topp