Er full jeg..

Bleiemos

Forumet er livet
Nå har jeg drukket litt mer enn strengt tatt nødvendig--- Guttungen sover hjemme hos mamma, og han har det kjempefint der!:) MEn mmma ville helst at jeg skulle stille opp der i morgen tidlig å ta han.. Altså, jeg må være oppe før 6-7, nå mens jeg endelig har en frikveld på mangemangemangemange mnd!!!!!.. hahaha, dream on![8D]

Natta, MyLadies!!!!!!

ORIGINAL: CogJ

håper ikke du er som meg og blir sykt fullesyk.. sov godt..

Har aldri vært fyllesyk i hele mitt liv!!!!!!![:D]n Og det er fakta.. God natt ja!:)

Ogjoda--- Blir ikke overrasket om denne tråden er på 4 sider i morgen tidlig, med beskjeder om hvor vanvittig dårlig mamma jeg er.. Og mange beskjeder om at "hold kjeft, la nå damen få kose seg" og  tre tråder inspirert: "Hvor mye alkohol tåler du?" "Hvor lenge er du ute om kvelden?" og "drikker du mye?"

ORIGINAL: Bleiemos

håper ikke du er som meg og blir sykt fullesyk.. sov godt..

Har aldri vært fyllesyk i hele mitt liv!!!!!!![:D]n Og det er fakta.. God natt ja!:)

Ogjoda--- Blir ikke overrasket om denne tråden er på 4 sider i morgen tidlig, med beskjeder om hvor vanvittig dårlig mamma jeg er.. Og mange beskjeder om at "hold kjeft, la nå damen få kose seg" og  tre tråder inspirert: "Hvor mye alkohol tåler du?" "Hvor lenge er du ute om kvelden?" og "drikker du mye?"

hahahhaha, BV i sitt ess.. nøtteskall.. hehe..

håper hvertfall du har kost deg... og håper du sparte noen øl til småen.. kan ikke ha det gøy uten vettu[8D][8D][8D][8D]

Åjada, jeg har kosa meg!!![:)] Jentekveld borte hos en veninne, med kjeks og ost, og VIIIN! Og joda, sparte selvfølgelig en flaske til minien som han skal få på tåteflaske i morgen tidlig!!!![8D]

Nei fy meg.... allerede avhengig av BV. NÅ er det natta, jag meg ut dersom du/dere ser et nytt innlegg av meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp