Er forloveden utro? Hva gjør jeg?!?

• Trådstarter Trådstarter Fortvilt_fugl
  • Opprettet Opprettet
F

Fortvilt_fugl

Guest
Hei

Jeg og forloveden har vært sammen i 6 år, og skal gifte oss nå i Mai og har alt klart. Vi snakker også om å prøve å få barn snart.
Igår sendte venninna mi meg melding på messenger og bilde av at mannen min har profil på en side som heter "fetlife". Hun er der inne uten bilde fordi hun er nysgjerrig på slikt, og fant profilen hans da hun søkte på mennesker i hennes område. Han hadde profilbilde med bilde av seg selv og alt. Han var sist aktiv for en uke siden, og det står lite på profilen og ingenting om meg. Det står at han søker lekepartnere.
Jeg vet ikke om han bare er nysgjerrig og er inne og titter eller om han faktisk leter etter noen.
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
Ta det opp med han? Hva om han lyver?
Venninna mi sa hun kunne sende han en mld og se om han svarer, men blir ikke det feil å lure han?
Hun har ingen bilder eller noe slik at han kjenner henne igjen.
Fetlife er forresten en kink side eller noe for de som liker bdsm og sånt.. Vet ikke helt, aldri vært der inne.
Kan det hende han bare er nysgjerrig på bdsm?
Hva gjør jeg?!?

Nå er jeg veldig rett frem så jeg hadde spurt mannen min om det rett ut. Også er det helt uaktuelt for meg at min partner har profil på slike sider for han har ingenting der å gjøre når han er samme meg. Så jeg hadde nok tatt det opp og spurt hva han gjør der rett og slett, og tatt resten ut ifra reaksjonen hans, hva han svarer og sett om han løy eller hva.

Spør han ut om det, evt. Ville jeg oppretta profil selv for å sjekke om han faktisk kom til å være utro.

Bare spør rett ut. Ikke begynn med noe lureri.
Lykke til!

Stiller meg bak de andre her. Ta ham på senga, ikke noe lureri.
Hadde aldri funnet det i meg. Hadde blitt brudd på flekken. All tillitt hadde vært borte....

Nå er jeg veldig rett frem så jeg hadde spurt mannen min om det rett ut. Også er det helt uaktuelt for meg at min partner har profil på slike sider for han har ingenting der å gjøre når han er samme meg. Så jeg hadde nok tatt det opp og spurt hva han gjør der rett og slett, og tatt resten ut ifra reaksjonen hans, hva han svarer og sett om han løy eller hva.
Enig her.

Hva tror du selv? Keg har stor tro på egen intuisjon når det gjelder sånt! Hva tror du innerst inne? Er det noe han kunne ha funnet på?

Finnes jo folk som stjeler andres bilder.....

Lett for han å si. «Nei» det var ikke meg. Er det nok for deg i såfall?

Uansett grusom situasjon. Klem til deg

Snakk med han, og spør eventuelt om tilgang til telefonen etterpå. Sist nemnt bør ikkje vere eit problem om han seie: «Nei, da stemmer ikkje.».

Har dere noen gang snakket om bdsm? Jeg tenker at han kanskje har noen fantasier for seg selv og ikke bruker siden for å være utro. Dette er ikke nødvendigvis et tillitsbrudd for meg, men jeg ville snakket om det. Kanskje det er noe dere vil prøve sammen, men hvis han ikke gjør noe annet enn å se syns jeg det blir mer som om han har en fantasi han kanskje vil ha selv.

Last edited:
Hei

Jeg og forloveden har vært sammen i 6 år, og skal gifte oss nå i Mai og har alt klart. Vi snakker også om å prøve å få barn snart.
Igår sendte venninna mi meg melding på messenger og bilde av at mannen min har profil på en side som heter "fetlife". Hun er der inne uten bilde fordi hun er nysgjerrig på slikt, og fant profilen hans da hun søkte på mennesker i hennes område. Han hadde profilbilde med bilde av seg selv og alt. Han var sist aktiv for en uke siden, og det står lite på profilen og ingenting om meg. Det står at han søker lekepartnere.
Jeg vet ikke om han bare er nysgjerrig og er inne og titter eller om han faktisk leter etter noen.
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
Ta det opp med han? Hva om han lyver?
Venninna mi sa hun kunne sende han en mld og se om han svarer, men blir ikke det feil å lure han?
Hun har ingen bilder eller noe slik at han kjenner henne igjen.
Fetlife er forresten en kink side eller noe for de som liker bdsm og sånt.. Vet ikke helt, aldri vært der inne.
Kan det hende han bare er nysgjerrig på bdsm?
Hva gjør jeg?!?

Jeg hadde funnet ut av passordet hans, logget meg inn og tatt bilder av evt chatter osv. Jeg hadde også saumfart pc, telefon, snapchat og facebook og internett logg.

Så hadde jeg tatt det opp med han. For da vet du svarene på spørsmålene du stiller. Og vet om han juger eller ikke.

For meg er det grunnlag for å gå fra han. Men ville saumfart det som er først. Da er det lettere og stå støtt i sin avgjørelse, samme hva du velger.

Og du har kontroll på at du ikke går fra han, fordi han har hatt en gammel profil ett sted, som han var innom random for en uke siden.
Og du har kontroll på at du ikke blir hos han om han driver og sexchatter og treffer andre bak din rygg.

Jeg hadde funnet ut av passordet hans, logget meg inn og tatt bilder av evt chatter osv. Jeg hadde også saumfart pc, telefon, snapchat og facebook og internett logg.

Så hadde jeg tatt det opp med han. For da vet du svarene på spørsmålene du stiller. Og vet om han juger eller ikke.

For meg er det grunnlag for å gå fra han. Men ville saumfart det som er først. Da er det lettere og stå støtt i sin avgjørelse, samme hva du velger.

Og du har kontroll på at du ikke går fra han, fordi han har hatt en gammel profil ett sted, som han var innom random for en uke siden.
Og du har kontroll på at du ikke blir hos han om han driver og sexchatter og treffer andre bak din rygg.

Hahaha unnskyld altså, men synes synd på kjæresten din.... man «bryter» seg da ikke inn på noen sin telefon sånn der. Communication is the key ;)

Hahaha unnskyld altså, men synes synd på kjæresten din.... man «bryter» seg da ikke inn på noen sin telefon sånn der. Communication is the key ;)

Høres kanskje ekstremt ut, I know. Men første kjæresten min hadde slike "hemmeligheter" overalt, så har kanskje blitt litt skada. Men mannen min var og sammen med ei som var litt rundt før meg, så vi har god forståelse for hverandre. Og vi har det veldig fint sammen!

Men hadde jeg funnet at han hadde profil på en datingside eller lignende, så hadde jeg nok saumfart det som var! Lol!

Om han har vært på tur bak din rygg, regner jeg ikke med han forteller sannheten om du tar det opp med han. Da er det greit å ha sannheten svart på hvitt.

Og så må jeg legge til at "communication is key" gjelder liksom ikke helt når den ene parten juger....

Last edited:
Hei igjen alle og takk for svar..
Jeg tenkte og tenkte på dette om hvordan jeg skulle gå frem.
og jeg tenkte som så at jeg VIL vite sannheten
og at om jeg spør han kommer han sikkert til å lyve om jeg ikke vil like sannheten....
Så jeg sank litt lavt og fikk venninna mi til å sende han ei mld
(ville ikke lage profil selv, for det hadde vært litt rart om en profil som var helt ny plutselig skrev til han)

Hun skrev:
"Hei ;) Du virker interessant etter bildene å dømme. Hva er du ute etter her inne?"
..Så nå venter jeg bare på om venninna sier ifra om han svarer..

Kjære deg. Hun har da ingen rett til å tilegne seg passordene hans og sjekke kontoene hans uansett hvor sterk mistanke hun måtte ha. Man kan ikke kontrollere andre mennesker, det er slikt psykopater gjør.

Hei igjen alle og takk for svar..
Jeg tenkte og tenkte på dette om hvordan jeg skulle gå frem.
og jeg tenkte som så at jeg VIL vite sannheten
og at om jeg spør han kommer han sikkert til å lyve om jeg ikke vil like sannheten....
Så jeg sank litt lavt og fikk venninna mi til å sende han ei mld
(ville ikke lage profil selv, for det hadde vært litt rart om en profil som var helt ny plutselig skrev til han)

Hun skrev:
"Hei ;) Du virker interessant etter bildene å dømme. Hva er du ute etter her inne?"
..Så nå venter jeg bare på om venninna sier ifra om han svarer..
Jeg forstår handlingen din/deres. Har hun fått noe svar? Lykke til, håper det ordner seg for dere :)

Jeg forstår handlingen din/deres. Har hun fått noe svar? Lykke til, håper det ordner seg for dere :)

Ja, han svarte dessverre :( !!

Han svarte dette:
"Heisann ;) Jeg er ute etter useriøse treff. Ser du bor nært meg. Er viktig med diskresjon og at det er imellom bare oss to. Interessert? ;) "

Hun svarte tilbake:
"Det er det samme som jeg er ute etter ;) Har du møtt noen her inne før?"

Så da er det bare å vente og se hva han sier til det :(
Er helt fra meg nå og vet ikke hva jeg skal gjøre

Ja, han svarte dessverre :( !!

Han svarte dette:
"Heisann ;) Jeg er ute etter useriøse treff. Ser du bor nært meg. Er viktig med diskresjon og at det er imellom bare oss to. Interessert? ;) "

Hun svarte tilbake:
"Det er det samme som jeg er ute etter ;) Har du møtt noen her inne før?"

Så da er det bare å vente og se hva han sier til det :(
Er helt fra meg nå og vet ikke hva jeg skal gjøre
Sender deg en stor klem. Er bedre å vite det nå før dere gifter dere og enda mer tid passerer. Skjønner det er utrolig tøft og tungt nå... men nå har du det i det minste svart på hvitt og har harde fakta på bordet så du slipper å lure på... er ikke noe han kan bortforklare da.. spesielt når han sier diskresjon er viktig.. ønsker deg masse lykke til videre! Du fortjener mye bedre enn det der:Heartred

PS: hadde det vært meg. Og jeg er ikke en som sniker og sjekker telefon og sånt til min mann. Men hadde jeg funnet det ut tilfeldig slik som du via en venninne hadde det nok gått en djevel i meg. Fått venninna mi til å avtale en møteplass med han og dukket opp i hennes sted. Jeg hadde blitt så forbannet og såret viss jeg hadde finnet ut noe sånt at han hadde fått smake på sin egen medisin...

Back
Topp