Er forelsket...

Frisør1

Gift med forumet
For i dag har jeg nemlig sett en liten krabat på 4,1 cm som slo salto i magen <3 herregud noe så fantastisk ... nå er vi så utrulig lykkelig, og ganske overbevist om at dette kommer til å gå kjempefint :-))>

Åååå, så koselig!! Det må ha vært helt fantastisk!
Jeg skal på UL på tirsdag (da er jeg 7+4), mest for å se at alt ser bra ut :) Gleder meg :)

Så koselig :) det må være helt fantastisk.

Jeg har også lyst på tidlig ul for å sjekke om alt er ok, å kanskje få roet meg litt ned.

Så fantastisk!!! Over 4 cm!!! Ååååååh, så herlig med gode nyheter!!! Gratulerer så mye!! Du blir mamma i mai!!! Herlig!!!

\o/ Juba! Over 4 cm!! Shit, -så stor allerede :-D Så veldig koselig :)

Så kos :)

Åh! Jeg er så glad på dine vegene kjære sladrevenn! HURRA! :)))))))))

SÅ bra!!! Ble du flyttet frem på ul da? (siden du er 10+6 altså, jeg er jo 10+4 og har termin 1.mai :)

HvitSnø skrev:
SÅ bra!!! Ble du flyttet frem på ul da? (siden du er 10+6 altså, jeg er jo 10+4 og har termin 1.mai :)

Før første ul regnet jeg med menstermin, mensen kom først en dag, hadde opphold 2 dager før den kom igjen, så var vanskelig å vite hvilken dag jeg skulle bruke..Så da valgte jeg den første dagen :-) 1. Ul satt di meg tre dager tilbake, altså til 2. Mai, men orket ikke lage ny ticker..Nå målte han meg plutselig 6 dager mer!? Så da forholder jeg meg bare til den midt mellom, så da er tickeren 'rett' igjen, termin 29.april :-))

Back
Topp