Er foreldrene dine gift?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Mine er gift ennå, men vet ikke om de er så forbanna lykkelige :p

De var gift til pappa døde da jeg var 1,5 år. Har hatt samme stefar siden jeg var tre år. Svigers har vært gift i 30 år:)

De ble skilt når jeg var 3 år, så jeg husker de ikke sammen engang.

Skilte seg når jeg var rundt 10 år og da hadde de hvert sammen lenge nok for husker bare krangling.

nei, de skilte seg da jeg var 18

De var aldri gift, og var gått fra hverandre før jeg var fylt året.

Gift til pappa døde <3 mamma er lykkelig gift på nytt med en mann som er fantastisk til å vise omsorg og plass for pappaen min :) tenker mamma er gift med begge to :P

Mamma er enke, men de var lykkelig gift i 15 år før det❤ Han døde da jeg var 3 år.. I juni hadde de kommet til å hatt 42 års bryllupsdag❤ Mamma har aldri funnet seg noen ny, var kun pappa for henne:-)

Mine foreldre har vært gift i snart 43 år, og har det fremdeles godt sammen.

Skilt.
Sko aldri ha vært gifte så de ble gift mens de ventet meg og skilt typ innen jeg ble 1 år :-P

Ikke gift, de gikk fra hverandre når jeg var 1-2 år. Like greit, de er for ulike. Svigers er skilt, begge mine sett med besteforeldre er skilt - så statistikken er vel imot oss ;) Men vi satser på å snu trenden ;)

Nei.. Aldri vært gift noen av de. Mamma har vel vært sammen mer kjæresten sin i rundt 15år eller noe, men aldri forlovet seg.. Pappa var forlovet for noen år siden, men lever nå det glade singellivet..

Nope.. Mammaen min aner ikke hvem faren min er utrolig nok :P alt jeg vet er at han er greker. Hun bodde i Hellas i 7år, og ble sammen med faren til min lillebror (som også er greker) når jeg var 1/2-1år sånn ca. De gikk fra hverandre når jeg var 7år. Jeg var lenge sikker på at han var min biologiske far helt til jeg var 14, da min mor fortalte at han egentlig ikke er det. Men i mitt hjerte er han såklart pappaen min og elsker han høyt opp i skyene <3 kompliserte greier :P
Selv har jeg og mannen min vært sammen i straks10år, vi er ikke gift, men det er jeg ikke så nøye på egentlig :) synes barn er en høyere forpliktelse enn ekteskap uansett <3

Ikke gift, og har aldri vært det heller. Ikke er dem sammen lenger heller. De gikk fra hverandre da jeg var 1,5 år.

Ikke nå lenger. De var gift til jeg var voksen. Skiltes vel for 6år siden-da var yngste søstra min14. Har venta lenge på skillsmissen, har alltid visst at deres forhold ikke var av kjærlighet.

De var aldri gift, gikk fra hverandre da jeg var ca ett år. Men har hele veien hatt god kontakt med begge.

Back
Topp