Er fiskepinner godt?

Kanskje hun mente i din kost?

Hvis du lager hjemmelaget fiskepinner kan det ikke være vanskelig å lage noen "helt like" med feks kylling inni så han ikke ser forskjellen. Men som andre her sier: koster ikke mye å prøve å smake

Klart med uten fisk i 30 år uten en mangel så tror jeg skal klare det i 30 år til. :)
Var litt det jeg tenkte da, lage noen like om jeg ikke takler de :)

Klart med uten fisk i 30 år uten en mangel så tror jeg skal klare det i 30 år til. :)
Var litt det jeg tenkte da, lage noen like om jeg ikke takler de :)

Hjemmelaget er definitivt best,men om du ikke liker fisk så burde du kjøpe ferdige fiskepinner,for de smaker ikke fisk :p
Ellers kan jeg anbefale å knuse baconsnacks til panering. Altså ekte,bacongull eller hva det heter. sånn som faktisk er svor.
Det gir en god smak. Har brukt det både til fiskepinner og kyllingnuggets og det blir veldig godt.
Men du, det er verdt å prøve for din egen del da. Det finnes ting jeg ikke liker også,men jeg er så sta at jeg gir meg ikke før jeg i alle fall syns det er ok. Man må faktisk smake ting 10-15 ganger før man liker det/venner seg til smaken.
Jeg likte ikke rød fisk før,men nå syns jeg faktisk det er kjempegodt ;)

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Hjemmelaget er definitivt best,men om du ikke liker fisk så burde du kjøpe ferdige fiskepinner,for de smaker ikke fisk :p
Ellers kan jeg anbefale å knuse baconsnacks til panering. Altså ekte,bacongull eller hva det heter. sånn som faktisk er svor.
Det gir en god smak. Har brukt det både til fiskepinner og kyllingnuggets og det blir veldig godt.
Men du, det er verdt å prøve for din egen del da. Det finnes ting jeg ikke liker også,men jeg er så sta at jeg gir meg ikke før jeg i alle fall syns det er ok. Man må faktisk smake ting 10-15 ganger før man liker det/venner seg til smaken.
Jeg likte ikke rød fisk før,men nå syns jeg faktisk det er kjempegodt ;)

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Smake må jeg, men måtte alltid smake når jeg bodde hjemme også. Så har smakte det meste av fisk både 20-30 ganger. Jeg var to år da jeg kastet opp inne i fiskebutikken pga lukt :p
Så min mamma måtte sette meg og vogna på utsiden.
Jeg har Desverre hatt en mamma som elsker fisk og sjømat. Så hun ga seg aldri. Har også i voksen alder virkerlig prøvd å lære meg å spise fisk. Til ingen nytte. Ser så koselig ut på sommeren med reker :p
Men fordi jeg ikke vil at mine barn skal se mine "laster" så har vi valgt å holde fiskemiddagene til dagene jeg ikke er hjemme. Men siden han spør så fint å få en slik middag så vil jeg jo etterkomme det. Da må jeg finne på noe lurt :p

Tusen takk for tips, det virker ikke så Vannskelig å lage dette :)

Prøv panert hysefilet istedenfor! Mye bedre!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg pleier å lage kapteinens fylte torsk til meg og mannen, så får ungene fiskepinner! Så blir alle fornøyde! :)

Du får kjøpe de fiskepinnene som er i butikken, de smaker jo bare mel og ikke fisk ;) Og drukne de i saus eller noe ;)

Kjøper aldri ferdiglagde fiskeprodukter. Fysj og æsj!
Men lager fiskepinner selv, av fersk laks, torsk eller sei. Kjempegodt. Og man VET hva man spiser.

Personlig syntes jeg kjøpte fiskepinner smaker grusomt, og fikk som deg det servert med remulade som liten. Forferdelige minner! Fisken er av dårlig kvalitet, det er minimalt av den- og så mye brødkrom-eller hva det tilsetningsmidlet utenpå heter.
MEN etter at jeg begynte å lage maten min selv elsker jeg fisk, er det beste jeg får. - OG fisk smaker ikke som den fossene fisken på 80-90-tallet - så har du ikke smakt fersk fisk etter det har du antagelig gått glipp av mye godt!
- Men - fiskepinner lager du selv - da er det godt! Gjør som de andre skriver- fersk filet du dypper og steker selv - ellers er denne populær hos oss: http://www.godfisk.no/Oppskrifter/Norge/Fish-and-chips
Forstene mye godt der, som IKKE smaker ekkel fisk!!

Fiskepinner er nasty, men de smaker jo heller ikke fisk da hvis det er det du ikke liker. :p

Personlig syntes jeg kjøpte fiskepinner smaker grusomt, og fikk som deg det servert med remulade som liten. Forferdelige minner! Fisken er av dårlig kvalitet, det er minimalt av den- og så mye brødkrom-eller hva det tilsetningsmidlet utenpå heter.
MEN etter at jeg begynte å lage maten min selv elsker jeg fisk, er det beste jeg får. - OG fisk smaker ikke som den fossene fisken på 80-90-tallet - så har du ikke smakt fersk fisk etter det har du antagelig gått glipp av mye godt!
- Men - fiskepinner lager du selv - da er det godt! Gjør som de andre skriver- fersk filet du dypper og steker selv - ellers er denne populær hos oss: http://www.godfisk.no/Oppskrifter/Norge/Fish-and-chips
Forstene mye godt der, som IKKE smaker ekkel fisk!!

Solgte de bare frossen fisk i ferskvaredisken altså? For min mamma hater frossen fisk, så endte var vi ute med båten å fisket fisken selv, eller så kjøpte hun den i ferskvaredisken.
Fiskepinner er ikke min mamma så glad i så der fikk jeg nok servert frossen :p
Jeg har også prøvd mye forskjellig fisk i voksenlivet også. Jeg takler det Desverre ikke :(
Men skal prøve å lage fiskepinner :)
Takk for link :)

Fins jo kyllingpinner. Ser likt ut som fiskepinner.

Sent from my MT15i using BV Forum mobile app

Det smaker jo ikke en døyt fisk av fiskepinner så du kan jo prøve:p Jeg som er veldig glad i ren og fersk fisk synes i alle fall ikke det eksisterer fiskesmak i fiskepinnene:p Eller så kan du jo gi han fiskepinner og ta kyllingpanetter selv feks:)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Signerer denne!
Det lureste er vel å lage de selv, og så kan du bruke kylling i like biter og panere på samme måten til deg, da ser det jo ut som dere spiser det samme :)

Back
Topp