Er faren med å handler?

Har ikke kommet igang med handlingen enda. Men det er han som har tatt initiativ både til å gå og titte på barnevogner og babyklær.... Han gleder seg MINST like mye som meg, så jeg tipper på at vi kommer til å handle begge to.

Tror mannen har vært med på alle de store innkjøpene til begge ungene. Han har iallefall vært med på beslutningene. Sånn som klær og andre små ting har han også vært med på, men vi har handlet for oss selv også

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde brydde seg ikke stort og det var helt greit da jeg liker å gjøre slike ting selv. Tror ikke det er det at gan gir f i ungen han har bare ikke noe formening om det;) betyr ikke at han ikke bryr seg når ungen kommer. Så vi var to om å få baby vi også;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vi har arvet det vi har av tøy foreløpig til jenta som kommet i november, om ikke tror jeg jeg hadde kjøpt det aleine... Fikk snakket han fra en body i sommer med fotballaget der han kommer fra.....

Her i huset er vi to om å få baby :)
Så vi begge handler og vi må vise interesse :p

Vi er også to om å få baby sjøl om ikke sambo må være med på shopping...det finnes heldigvis andre måter å vise interesse på også ;)

Nei har stort sett handlet alt selv :)
Men har spurt han ang farger osv :)

Vi er også to om å få baby sjøl om ikke sambo må være med på shopping...det finnes heldigvis andre måter å vise interesse på også ;)
Hva dere gjør må da være opp til dere?! Her må han delta, om ikke blir jeg sur! Hvorfor skal jeg måtte handle vogn, bilseter og alt det tunge mens han skal gå nyte godt av å bare gjøre det som er gøy?
Hvordan andre gjør det må være opp til hver enkelt familie. Som sagt her i huset er vi to om å få baby, begge må være med og man må vise interesse. Dette gjelder da oss!

50/50... tror han blir litt overveldet når det blir for mye som han ikke har peiling på. Første gang vi skulle ut å se i lag. Skulle vi sjekke ut priser og typer barnevogn. Etter en stund ble han lei fordi jeg skulle se på hvordan vogna ble med sittedel. Borte ble han... han fant så mye fint baby tøy var grunnen. Så det varierer veldig. Kommer ann på dagsform.

Vi var sammen på ikea å handlet til babyrommet. Og han har pusset opp rommet.

Hva dere gjør må da være opp til dere?! Her må han delta, om ikke blir jeg sur! Hvorfor skal jeg måtte handle vogn, bilseter og alt det tunge mens han skal gå nyte godt av å bare gjøre det som er gøy?
Hvordan andre gjør det må være opp til hver enkelt familie. Som sagt her i huset er vi to om å få baby, begge må være med og man må vise interesse. Dette gjelder da oss!

Det hørtes bare ut som du mente at mannfolket måtte være med på shopping for at man skulle være to om å få barn...og at de ikke er interessert hvis de ikke er med :)

Her har sambo vært aktiv shopper sammen med meg, med begge ungene.. Trooor kanskje han lar meg styre litt selv denne gangen, men er han med og vi skal handle klær så er han med å velger ut litt ;)

Det hørtes bare ut som du mente at mannfolket måtte være med på shopping for at man skulle være to om å få barn...og at de ikke er interessert hvis de ikke er med :)

Man kan tolke alt man vil i alle retninger selv! Jeg bryr meg ikke ett døyt om hva andre mannfolk gjør! Det er ikke mitt problem ;)

Han er med. Dette er vår 3 og han er like engasjert som med de to andre ;)

TuMmY LoVe

VELDIG lite engasjert. Jo mer jeg maste, jo mer satte han seg på bakbeina. Var med på de store tingene, mener jeg å huske - vogn og seng - men ellers gjorde jeg vel det meste selv. Mye morsommere å ha med søster'n eller venninne som var fyr og flamme og ivrig og kanskje hadde erfaring, enn surpompen som sukket og stønnet og kjedet vettet av seg. ;)

Eller - lurer på om ikke søster'n og svoger'n var med på sengeshopping på IKEA, for de har bil; tror vi hadde valgt seng ved tidligere besøk (når jeg besvimte på bussen grunnet lavt BT :p ) og så tok vi tre turen innom når det nærmet seg slutten.
Søster'n var superflink og sjekket at de hadde låne-rullestoler siden jeg var på krykker grunnet bekkenløsningen, så jeg ble svippet rundt på IKEA av dem og ble brukt som handlevogn for alle småtingene. :D

Men han monterte babysengen og vasket ned leiligheten mens jeg lå på barsel, da. :)
Klesshopping og slikt har han aldri vist noe særlig interesse for senere heller - det er nykona, Verdens Beste Bonusmamma, som kjøper det meste. :)

Vi har ikke begynt enda, han er i utlandet på jobb. Skal ta en runde når han kommer hjem og regner med han da gjerne blir med;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Med første var han veldig mye med på handlinga, spesielt av de store tingene. Nå som vi hun trenger klær, og diverse småting som sengetøy og pledd o.l har han ikke vært like mye med! Men jeg synes i grunnen ikke det gjør noe :p

Her er gubben med, men han overlater alle avgjørelser til meg.
Han har jo ikke gjort dette før så han føler ikke han har så mye innspill å komme med.
Men han bærer og noen ganger betaler han :)

Faren til de to eldste var minimalt interessert...samboeren min nå har vært med på nesten alt av innkjøp..han valgte til og med farge på vognbagen og har kjøpt inn ting helt uoppfordret..han er så herlig :love7

Back
Topp