Er far flink å hjelpe?

Han er flink ja, men han ser ikke selv alt som må gjøres med huslige ting og baby. Det ligger bare ikke til alle.:)
Men han er aldri vanskelig å be om noe, og han er veldig flink å pusse opp hus og gård.:)
Og han er en fantastisk pappa som Milian bare blir mer og mer opptatt av.:)

Superflink! Han ser det meste og tar tak i det, og hvis jeg nevner noe som burde vært gjort så er han som regel enig. Vi er veldig samkjørte og deler alltid på det som skal gjøres og det er så deilig. Nå har han pappaperm og koser seg veldig med det. Leiligheten er ikke like ryddig når jeg kommer hjem, men det er fort gjort og frøkna er superfornøyd. Han har bare 10 uker så det er viktigere at han koser seg med datteren sin enn å gjøre husarbeid, det er tross alt fort gjort når vi er to og gjør det når hun er i seng.

Jeg hadde hatt det like bra uten han, men pga økonomi og andre ting holder jeg fortsatt ut, håper det bedrer seg når ho blir eldre.

Han et sløv på p ta initiativ til å gjøre noe i huset men er ikke vond å be heldigvis :-) veldig flink med gutten vår når han holder på med han, men har lett for å la meg ta meg av det meste med unnskyldningen "han vil helst være hos deg" :-P får se hvordan det blir når han skal ha perm,Hihi! :-)

Han er veldig flink med lillemann, og har stort sett kontroll på hus og matlaging - men ikke alltid han har overskudd, han heller

Nja, det kan nok diskuteres :p
Han gjør ikke særlig husarbeid osv uten å bli bedt om det. Han sier somregel at han er sliten etter jobb..
Skulle ønske han var flinkere å ta initiativ til ting, skifte på mini og ta ansvar for han når han kommer hjem fra jobb.

Samboeren min er helt fantastisk, men har sine perioder hvor han er lat og jeg tar meg av det meste :p

Back
Topp