Ikke i bruk
Forumet er livet
Har dere pakket fødebaggen? Hva er oppi den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg googlet en del, spurte jordmor i dag, sjekket litt lister på forskjellige gravid-apper osvJeg har ikke begynnt men tenker at jeg skal gjør det i løpet avneste uke.
Må bare notere ned hva som er lurt å pakk
Tykklefse, det har jeg ikke pakket endaFødebaggen ble plutselig litt mer pakket i dag etter at overlegen ved poliklinikken ringte og sa at de ønsker å sette meg i gang til torsdagen... ble plutselig litt mer stresset da ja
Nå tror jeg bare at jeg mangler tykklefse og toalettsaker, og muligens sokker og slipperser så er jeg fornøyd.
Har pakket en bag med klær til meg og baby sånnnjust in case det skulle bli overføring til sykehus. Men håper jo på bli hjemme under hele fødselen, da.
Hehe, er temmelig sikker jeg og. Men har vært med på at mannen min pakker skift til meg når jeg har vært på sykehus før, og det tar jeg ikke sjansen på igjen.Jeg planlegger også å bli hjemme, og er så sikker at jeg ikke pakker
Hehe, er temmelig sikker jeg og. Men har vært med på at mannen min pakker skift til meg når jeg har vært på sykehus før, og det tar jeg ikke sjansen på igjen.
Var på telefon med jordmor i går pga sterke kynnere og mutringer, og det viser seg at hverken hun eller backupen kan denne helga om det eventuelt skulle skje noe. Så babyen må rett og slett bare holde seg inne litt til. Jeg regner jo egentlig med å gå til uke 40 da, siden jeg har gjor det før.