Er fødebaggen pakket?

Nei ikke helt :p Har bare funnet frem noen småting enda; men den er absolutt ikke klar.. Bør kanskje få gjort det snart da, er 37 uker på mandag :)
 
Jeg har den nesten klar. Bare usikker hva jeg egentlig trenger til babyen. Har pakket det den skal ha på seg ved hjemreisen. Har pakket amme bh, ammetopper, joggebukser, sokker, truser, cardigan, fruktnøtt sjokolade og ølpølser, Shampo, balsam og såpe, lepsyl, håndkrem. Sminkesaker bruker jeg jo i det daglige så får ikke pakker mer toalettsaker enda.
 
Nja.. nesten ferdig.
 
Jeg har ikke begynnt men tenker at jeg skal gjør det i løpet avneste uke.
Må bare notere ned hva som er lurt å pakk
 
Jeg har ikke begynnt men tenker at jeg skal gjør det i løpet avneste uke.
Må bare notere ned hva som er lurt å pakk
Jeg googlet en del, spurte jordmor i dag, sjekket litt lister på forskjellige gravid-apper osv
 
Jeg er så glad for at fødebagen var ferdig pakka for flere uker siden, da jeg fikk bruk for den i forrige uke.
Hadde pakka ned sjokolade(som enda ikke er spist) toalettsaker, crocks, og litt klær. Men brukte for det meste sykehus skjorte :)
 
Fødebaggen ble plutselig litt mer pakket i dag etter at overlegen ved poliklinikken ringte og sa at de ønsker å sette meg i gang til torsdagen... :woot: ble plutselig litt mer stresset da ja :hilarious:
Nå tror jeg bare at jeg mangler tykklefse og toalettsaker, og muligens sokker og slipperser så er jeg fornøyd.
 
Fødebaggen ble plutselig litt mer pakket i dag etter at overlegen ved poliklinikken ringte og sa at de ønsker å sette meg i gang til torsdagen... :woot: ble plutselig litt mer stresset da ja :hilarious:
Nå tror jeg bare at jeg mangler tykklefse og toalettsaker, og muligens sokker og slipperser så er jeg fornøyd.
Tykklefse, det har jeg ikke pakket enda :laughing025
 
På siste kontroll tipset jordmoren min meg om å ta med støttestrømper. Det er mange som får mye vann i kroppen etter fødsel, og gode støttestrømper kan hjelpe.
 
Så og si ferdig, mangler bare det jeg bruker daglig. Mat og snacks har jeg heller ikke pakket, da jeg vet at om det er i hus så blir det ikke liggende så alt for lenge :hilarious:
 
Har pakket en bag med klær til meg og baby sånnnjust in case det skulle bli overføring til sykehus. Men håper jo på bli hjemme under hele fødselen, da. :cat:
 
Jeg planlegger også å bli hjemme, og er så sikker at jeg ikke pakker :joyful:
Hehe, er temmelig sikker jeg og. Men har vært med på at mannen min pakker skift til meg når jeg har vært på sykehus før, og det tar jeg ikke sjansen på igjen. :hilarious:
Var på telefon med jordmor i går pga sterke kynnere og mutringer, og det viser seg at hverken hun eller backupen kan denne helga om det eventuelt skulle skje noe. Så babyen må rett og slett bare holde seg inne litt til.:D Jeg regner jo egentlig med å gå til uke 40 da, siden jeg har gjor det før.
 
Hehe, er temmelig sikker jeg og. Men har vært med på at mannen min pakker skift til meg når jeg har vært på sykehus før, og det tar jeg ikke sjansen på igjen. :hilarious:
Var på telefon med jordmor i går pga sterke kynnere og mutringer, og det viser seg at hverken hun eller backupen kan denne helga om det eventuelt skulle skje noe. Så babyen må rett og slett bare holde seg inne litt til.:D Jeg regner jo egentlig med å gå til uke 40 da, siden jeg har gjor det før.

Haha! Ja jeg har faktisk tenkt tanken, skift pakket av mann er skrekken :nailbiting:
Jeg planla hjemme sist og «måtte» på sykehus, da pakket jeg der og da. Nå er jeg redd for å jinxe det :bag:

Aida, nei men da skal det jo ikke skje noe denne helgen, det er helt klart! Kan ikke ha sånne forviklinger.
 
Gjorde den "ferdig" i går. Dvs. Jeg må kjøpe nye slippers til dusjen for de finner jeg ikke. Og så må jeg kjøpe noe snacks og en ekstra mobil lader. Kan hende jeg får mannen til å pakke pcen også så jeg kan se på Netflix når jeg ikke får sove. (får aldri sove på sykehuset)
 
Ikke pakka en dritt enda.. Føler liksom ikke det er noen hast, kan jo fint være en måned til det skjer noe enda.

Men, jeg skal pakke med meg;

- Et par gravid-joggebukser
- et par-tre gravidoverdeler
- Birkenstocksandalene mine til innesko (de kan justeres for sykt hovne bein)
- Noen av de største boxerene til mannen
- Sjampo, hårkur og balsam
- iPad med lader og hodetelefoner
- mobil med lader
- Lesestoff (et par bøker + noe annet)
- 3-4 omslagsbodyer
- 3-4 bukser til babyen
- Noen sokkepar til babyen
- babylue
- Strikket hentesett

Tja, tror det var alt :)
Og så kjøpe masse snacks på sykehuset - alt etter hva jeg får lyst på!
 
Last edited:
Samboeren min har pakken ferdig sin bag, og jeg så tilfeldigvis nedi den i går. Han har pakket med 6 forskjellige typer kjeks og cookies! En kamerat hadde tipset han om at kjeks var greit for rask energi under fødselen, og siden han var usikker på hvilken type jeg ville ha kjøpte han alle variantene med sjokolade som de hadde i butikken:laughing002 Han kan være ganske søt innimellom:Heartblue
 
Back
Topp