Er Emmaljunga vogner....

2gutter2jenter

Elsker forumet
...... den Store motevogna i år eller? Virker som de fleste skal ha den....
Er omtrent bare den vogna jeg ser rundt om kring på i gatene for tiden også. Sikkert ei go vogn, men takk for att det finnes andre gode vogner også. Kjedelig når alle nybakte foreldre triller rundt i like vogner...,,

Det er jo en grunn til det også da, Emmaljunga har jo vunnet mange Best i Test.
Mange valgmuligheter hva anngår farge, og understell. Jeg syns det virker som en SUPER vogn!

Altså, for folk som ikke har barn eller noe så ser ALLE disse moderne barnevognene like ut uansett. Eneste man ser forskjell på er fargen jo :P  Jeg så feks ikke forskjell i det hele tatt, før jeg var nødt til å sjekke ut vogner selv.

Og hva gjør det egentlig om man går med samme vogner? Det skal liksom litt mye til for å skille seg ut, og det er jo ikke akkurat pointet med vogna. Hvis man nekter å kjøpe et merke fordi alle andre har det, selv om det er det beste og kjøper et annet kun fordi man vil skille deg ut.. Er man ikke litt for bevisst på utseende osv sånt da?

ORIGINAL: Goth.mummy

Det er jo en grunn til det også da, Emmaljunga har jo vunnet mange Best i Test.
Mange valgmuligheter hva anngår farge, og understell. Jeg syns det virker som en SUPER vogn!

Altså, for folk som ikke har barn eller noe så ser ALLE disse moderne barnevognene like ut uansett. Eneste man ser forskjell på er fargen jo :P  Jeg så feks ikke forskjell i det hele tatt, før jeg var nødt til å sjekke ut vogner selv.

Og hva gjør det egentlig om man går med samme vogner? Det skal liksom litt mye til for å skille seg ut, og det er jo ikke akkurat pointet med vogna. Hvis man nekter å kjøpe et merke fordi alle andre har det, selv om det er det beste og kjøper et annet kun fordi man vil skille deg ut.. Er man ikke litt for bevisst på utseende osv sånt da?

Er enig med du! Folk ser ikke forskjell sikkert! de ser liksom bare ei vogn! Men jeg som hadde eller har vogndilla ser forskjellen på modeller og farger. hehe men forventer ikke att alle andre skal se det hihi.....Men nå har jeg vært borti en del vogner da siden 2002...og etter 3 snart 4 unger .Emmaljunga vogner har vel alltid vært populær,men aldri sett så masse av denne vognen før i år.... var vel derfor jeg ville skrive innlegget ;-))

He he[:D] men den er jo så fiiiiiiiiiin[;)] VIL HA[:D]

ORIGINAL: 2gutter1jente1nurk

...... den Store motevogna i år eller? Virker som de fleste skal ha den....
Er omtrent bare den vogna jeg ser rundt om kring på i gatene for tiden også. Sikkert ei go vogn, men takk for att det finnes andre gode vogner også. Kjedelig når alle nybakte foreldre triller rundt i like vogner...,,

Veldig enig! Da jeg kjøpte min brio for to og et halv år siden traff jeg bare to andre med slik vogn.

Back
Topp