Er du utålmodig nå? :)

Treblirfire

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Noen andre som plutselig ble veldig utålmodig så fort vi bekket over til november og plutselig bare ble en måned unna vår måned? :P

Plutselig ble termin (i hodet mitt altså) bare tre uker unna, for fra da kan hun jo komme når som helst, selv om det egentlig er over en mnd til jeg har termin :P Så nå er jeg sååå utålmodig og går bare å venter på tegn ogsånn også er jeg bare 34+5! Haha

Ikke utålmodig i det hele tatt. Har mye kynnere, mensmurringer og nedpress i disse dager, i tillegg til forkortet livmorhals, og er mer bekymret for at han kommer før permisjonsstart :p Har etter legetimen i forigårs, hvor jeg fikk konstantert begynnende modning, kommet på alt jeg mangler å gjøre før han kommer. Og det er en hel del!! :p Er 32+6. Gooood tid ;)

Faktisk ikke utålmodig i hele tatt, og det er så godt :) sist ble jeg tidlig utålmodig og de siste ukene var derfor veldig tøffe!! Masse jeg må rekke før fødsel gitt ;)

Er ufattelig utålmodig nå ja :-P hjelper ikke på med mye maserier å nedpress heller, må desember komme raskere enn noen gang før (34+5 her og):-P
Ah æsjda da blir man sikkert ekstra utålmodig ser jeg for meg! November kan gjerne bare fly forbi :D

Vi er ca likt, jeg er 34+6 og også superutålmodig! Har begynt å pakke fødebagen og kjenne etter tegn.
Godt å høre at det ikke bare er meg! :P Har faktisk ikke begynt å pakke den ennå, men skal gjøre det en dag snart. Må gjøre noe for å få dagene til å gå :)

Ikke utålmodig i det hele tatt. Har mye kynnere, mensmurringer og nedpress i disse dager, i tillegg til forkortet livmorhals, og er mer bekymret for at han kommer før permisjonsstart :p Har etter legetimen i forigårs, hvor jeg fikk konstantert begynnende modning, kommet på alt jeg mangler å gjøre før han kommer. Og det er en hel del!! :p Er 32+6. Gooood tid ;)
Mini kommer sikkert ikke helt enda :D Har jo eegentlig veldig god tid enda. Hodet mitt spiller meg et puss om dagen, så skulle gjerne gått tilbake til å ikke være utålmodig. Har nok noe med at jeg ble sykemeldt forrige uke å gjøre. Prøver å gjøre noe hver dag som vasking, rydding, sortering osv, men tiden går kjempesakte for en rastløs kropp :P

Da er babyen sin bag klar, bortsett fra hentesettet som ligger til tørk.

Stappfull :p Burde kjøpt en større stelleveske. Haha.

9a827a8ebacd6381c6ae3c6404d74a32

Faktisk ikke utålmodig i hele tatt, og det er så godt :) sist ble jeg tidlig utålmodig og de siste ukene var derfor veldig tøffe!! Masse jeg må rekke før fødsel gitt ;)
Ja er litt det jeg frykter når jeg er utålmodig allerede nå :P Hjelper ikke på at storesøster kom 1,5 uke før termin heller slik at jeg nærmest forventer det samme denne gangen haha

Ja, nå begynner jeg faktisk å kjenne på det jeg også. Har sikkert noe med at jeg har fått flere vondter den siste uken og sover utrolig dårlig. Kjennes nesten ut som det er modning på gang, med mye menssmerter, stikninger og vonde kynnere.
Har ikke tenkt på fødebagen enda....takk for påminnelsen! Får starte med å skrive en liste i det minste ;)

Alt for mye! Haha.

Har pakket klær i både str 50 og 56.

To strømpebukser 50/56
Tre bodyer str 50
Tre bodyer str 56
To luer (en glatt myk bomull til inne, og en "strikket" med snøring under haken til hjemreise)
En velourbukse str 50
En sparkebukse str 56
To pysjamaser str 56
En kjøredress

Et helseteppe
Elastisk sjal
En nyfødtsmokk
To bleier
8 ammeinnlegg
1 par ammeskjold
Våtservietter
2 gulpekluter/gaskluter

Når jeg leser alt jeg har listet opp, så synes jeg ikke det er så rart at den er stappet. Haha. Men jeg synes liksom det er kos å ha egne klær som passer. Tar sikte på to døgn på barsel + hjemreise. Og man vet jo ikke om de bæsjer seg ut heller. Bedre føre var eller noe :p

Alt for mye! Haha.

Har pakket klær i både str 50 og 56.

To strømpebukser 50/56
Tre bodyer str 50
Tre bodyer str 56
To luer (en glatt myk bomull til inne, og en "strikket" med snøring under haken til hjemreise)
En velourbukse str 50
En sparkebukse str 56
To pysjamaser str 56
En kjøredress

Et helseteppe
Elastisk sjal
En nyfødtsmokk
To bleier
8 ammeinnlegg
1 par ammeskjold
Våtservietter
2 gulpekluter/gaskluter

Når jeg leser alt jeg har listet opp, så synes jeg ikke det er så rart at den er stappet. Haha. Men jeg synes liksom det er kos å ha egne klær som passer. Tar sikte på to døgn på barsel + hjemreise. Og man vet jo ikke om de bæsjer seg ut heller. Bedre føre var eller noe :p
Ammesalve/purelan! Det må du ta med ;) sånn for å bidra med enda mer :p

Har begynt å legge frem/tenke på hva jeg skal ha med.

Tre truser/boxere
To myke bukser
En bh (har ikke fått kjøpt ammebh enda, men planen er å få tak i en)
To singletter
To topper
En hettegenser
Tre par sokker

Hårbørste
Shampo
To hårstrikk
Tannkrem
Tannbørste
Deo
Dusjsåpe
Purelan

Til pappaen:
Joggebukse
To tskjorter
To par sokker
En hettegenser
Tannbørste
Deo

Får se om jeg får tak i noen slippers til meg også.

Både og... Jeg har vært veldig utålmodig, men nå når det bare er 3 uker igjen til permisjonen starter (34+2 i dag) kjenner jeg at jeg nesten blir litt stressa, og skjønner ikke hvor tida har blitt av! Nå er det virkelig ikke lange tiden igjen og da kan han jo egentlig komme når som helst! Alt er klart (bortsett fra fødebaggen da, den har jeg glemt å pakke), men jeg vil gjerne ha en uke i permisjon før mini kommer, bare for å roe helt ned, men han må gjerne komme litt før termindatoen som er 17 desember. Neste uke skal jeg begynne med modningsakupunktur, og håper på at det setter igang kroppen så jeg ikke går mye på overtid iallefall :)

Jeg er ikke utålmodig enda. Synes dette svangerskapet har gått så utrolig fort. Har fortsatt en del som må gjøres, så satser på å få unna det meste nå de neste ukene :)

Er ikke utålmodig i den forstand :) jeg føler jeg ikke har hatt tid til å nyte det å være gravid og sprade rundt med den struttende magen for å se etter ting til baby eller bare vise meg frem.. Har jobbet 100% og hver helg har vi hatt dugnad i huset eller deltatt på aktiviteter i bygda. Jeg glemmer at jeg er gravid, kollegaer glemmer at jeg er gravid... Så jeg ser frem til å nyte freden når permisjonen kommer, da skal jeg ha tid til å bli utålmodig :)

Back
Topp