Er du utålmodig eller nyter du den siste tiden?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Da dette er tredjemann nyter jeg slutten mer enn da andre gangene. Ble jo 100% sykemeldt denne uka og får derfor en tre uker snik start på permisjonen. Eneste haken er jo formen, hadde jo vært supert om jeg kunne gjøre litt mer, både her hjemme og med andre men men. Det viktigste er at ryggen får ro til å bli bra sånn at tulla kan trilles etter fødsel;)

Hva med deg? Koser du deg eller vil du ha babyen ut?
 
jeg vil ha babyen ut :) gleder meg til å få tilbake kroppen min selv :)
 
Her er det litt både og. Formen er dårlig, noe som gjør det litt slitsomt, men samtidig er det godt å kunne slenge seg ned på sofaen på dagtid og sove litt når det trengs. Nyter også de siste ukene med å sove lenge i helgene :)

Når det er sagt, så gleder jeg meg veldig til å hilse på lillesøster, så litt utålmodig etter å møte henne OG å få kroppen min tilbake, må jeg innrømme at jeg er.
 
Jeg finnes ikke utålmodig faktisk, utrolig nok!
jeg nyter å ha han i magen, og trøster meg med det at syns det er lettere å ha han der enn på utsida.... :)
ikke misforstå meg da, gleder meg jo utrolig til å få en lillebror. :)
men vi har en del å gjøre med huset, og vil vaske og ordne litt mer før han kommer.
 
Hmm, begge deler her. Utålmodig pga dårlig form, j%#### diger kropp og gleder meg til å se ham, men nyter sofa og bøker osv, og babyspark her også. :)
 
nyter tiden nå, har tre eksamener igjen så etter det kan han komme :) storebror kom litt før så håper på det denne gangen også men for all del han kan holde seg inne til det man kaller for "innen for termin"
 
Jeg kan ikke si at jeg er utålmodig, jeg syns tvert imot at tiden går alt for fort. Jeg har så mye jeg skulle gjort før babyen kommer, men tiden flyr jo raskere enn jeg greier å henge med. Jeg får litt småpanikk hver gang jeg tenker på hvor kort tid det er igjen.
 
Jeg nyter tiden! Har mye som skal på plass før hun kommer. Er sykemeldt ut denne uken, men det er ikke lille frøknas skyld, men Bronkitt. Immunforsvaret er nok litt på skakke pga sv.skapet, men har ikke noe hastverk med å møte snuppa enda.
 
Gleder meg til å kunne bevege meg uten vondter og ikke være så trøtt hele tiden ( det blir vel ikke før nærmere et år til) men har ingen hastverk med å få henne ut før termin, har ikke noe særlig klart til henne her hjemme og føler meg ikke serlig klar til fødsel enda...
Ikke er hun spesielt stor heller så tenker for å få greiest mulig start med amming og div er det greit at hun blir inni magen til hun blir større og sterkere :)
Er også mitt tredje barn og siste så prøver å kose meg med alt denne gangen, de blir jo store så fort, plutselig begynner de på skolen...
 
Må innrømme at jeg begynner å bli ganske utålmodig. Drit lei bekkenvondt, halsbrann og det å måtte tisse hele tiden. Jeg gleder meg VELDIG til å møte gullgutten vår :)
 
Begge deler. Er veldig lei av ryggplager, kvalme, sure oppstøt og den digre magen og vann i beina.
Jeg vil være slank og kunne ha på meg normale t-shirts igjen!!! :p
Men samtidig er det lite som er klart til han kommer så jeg vil jo ikke egentlig ha han ut enda heller. ;)
Synes det alt i alt har gått veldig fort!!! Snart juni og etter det er det oss!!! :D
 
Jeg begynner å bli ganske utålmodig, men vil ikke at han skal bli født så for tidlig og vil ha med de to ukene ekstra med pappaperm. Har igjen litt å gjøre klart her også før han kommer. Men kroppen min trenger virkelig å bare være seg selv igjen snart. Sliter nok med å ha den til å henge med til vanlig og å gå gravid var virkelig ikke noe smart trekk for kroppen min nå. Så fra 1. juli er jeg klar og han kan virkelig bare komme. Håper virkelig han ikke kommer så veldig sent i juli. Har termin 18./19. juli.
 
Er både og... Dette er fjerde og forhåpentligvis siste baby på oss så prøver og nyte det så godt eg kan :)
Men dem dagene kroppen er på sitt verste slulle eg ønske at det var fødsel på gang ...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Begge deler! ;)
Ser frem til å få henne ut, slippe bekymringer rundt mat, vekst osv.
Men har mye igjen å gjøre før alt er klart. Også elsker jeg de herlige sparkene! <3 Smiler for meg selv hver kveld når hun er aktiv ved leggetid! :)
 
Rekker ikke å nyte så mye. Her skal vi bygge et helt rom fra kun fire vegger uten isolasjon eller noen ting, samt flytte og innrede babyrom (for å i det hele tatt ha et sted å skifte på han).

Siden vi ikke en gang har begynt, så begynner jeg mildt sagt å bli stresset! :) Har nemlig en god formening om at han kommer før tiden også. Også var det de NAV-papirene da... Hehe.

Er vel kanskje vanlig med første å føle det sånn? Skal nok gå på et vis uansett :)
 
Her var det stor variasjon! Og godt er det!
 
Her e formen dåårlig, så er nok litt utålmodig... Gikk overtid med de andre 2, og hadde ingen problemer med det.. Men denne gangen håper jeg på litt før termin.. Men ikke mye! Og vil slippe å bli igangsatt, selv om jeg kan hvis jeg vil pga bekken og kynnere... Så ser det litt an da... Prøver p nyte så godt jeg kan- spesielt siden jeg vet dette blir siste gang (veldig trist å ikke få gå gravid en gang til) men jeg klarer ikke en runde til... Nå går det allerede mye ut over guttene på 2 og 3, for det er myye jeg ikke klarer lengre, og jeg er avhengig av at sambo er her med barna hver dag, og at han tar så og si alt husarbeid osv... Så vi vil få det mye bedre når baby endelig kommer;)


❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00
 
E verken utålmodig, eller nyter siste tiden.. har en liten turboprins på nesten 2 år hjemme, å han e ikke stille i ett sekund iløpet av dagen, og når han har lagt seg så har jeg mest lyst å sove :p Men ser fram til å treffe lillekaren i magen :)
 
Back
Topp