Er du truende? Sur?

Tror jeg ser helt normal ut :p kan kanskje se trøtt ut da jeg er "naturlig" mørk rundt øynene :) men har ikke fått tilbakemelding på noe egentlig. Fått beskjed på jobb blant annet at jeg ofte har et lurt smil:p
Det er ikke det verste å få høre :)
Mannen rister på hodet, så nei, jeg har ikke det :) Men går heller ikke rundt og smiler hele tiden [emoji14] Kanskje bare kalle det nøytralt fjes :)
det er jo greit det :) jeg synes det er litt irriterende at jeg alltid ser sur ut.

Når jeg konsentrerer meg så kan jeg se sint ut. Kan ofte rynke øyenbrynene og da ser jeg fort veldig sint ut.

Men når jeg ikke er konsentrert om noe så har jeg lært meg å ha et mer "åpent" ansikt. Nå kommer det forholdsvis naturlig når folk er rundt meg. Smiler generelt mye, så tror egentlig ikke folk ser på meg som sur eller sint.

Jeg har ganske skarpt blikk og tydelig kroppsspråk så folk som kjenner meg trenger ikke å lure på om jeg er sint når jeg er det [emoji56]

Hehe, nei, altså, går ikke rundt å gliser som om jeg var i en tannkremreklame likevel da :p Men prøver å tenke over at jeg kan små-smile når jeg møter blikket til noen for eksempel. :)
Ja, der er jeg og heldigvis :)

Back
Topp