hehe, du snakker ikke med deg selv, vel? QUOTE]
Næææ, så gæli’ er det ikke altså, ikke enda i hvert fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, du snakker ikke med deg selv, vel? QUOTE]
Næææ, så gæli’ er det ikke altså, ikke enda i hvert fall.
Prøver det jeg ogAv og til kan jeg se sur ut, men føler jeg smiler mer - håper jeg
såpass får ikke vondt da?Kan se sur ut, så prøver å tenke over det og smile mer enn det jeg føler er naturlig
Det er ikke det verste å få høreTror jeg ser helt normal ut kan kanskje se trøtt ut da jeg er "naturlig" mørk rundt øynene men har ikke fått tilbakemelding på noe egentlig. Fått beskjed på jobb blant annet at jeg ofte har et lurt smil
det er jo greit det jeg synes det er litt irriterende at jeg alltid ser sur ut.Mannen rister på hodet, så nei, jeg har ikke det Men går heller ikke rundt og smiler hele tiden [emoji14] Kanskje bare kalle det nøytralt fjes
Nei, kommer med åra og alderdommen, si
hehe, du snakker ikke med deg selv, vel?
Du og, ja Er kanskje vanlig
Åh, hvem har sagt det?
Hehe, nei, altså, går ikke rundt å gliser som om jeg var i en tannkremreklame likevel da Men prøver å tenke over at jeg kan små-smile når jeg møter blikket til noen for eksempel.såpass får ikke vondt da?
Ja, der er jeg og heldigvisHehe, nei, altså, går ikke rundt å gliser som om jeg var i en tannkremreklame likevel da Men prøver å tenke over at jeg kan små-smile når jeg møter blikket til noen for eksempel.
AhaaFlere, mine venninner. Xer etc [emoji23]
AhaaFlere, mine venninner. Xer etc [emoji23]