Er du truende? Sur?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Jeg har "resting bitch face", får ofte høre at jeg ser sur ut. Noen ganger t.o.m sinna. Men er ikke det (ok, noen ganger er jeg det ;) men ofte ikke). Er mannen som har innrømmet at jeg kan se morsk ut. Han bare ler av meg, og sier jeg er søt fordi jeg ser så sinna ut.

Opplever ofte at folk jeg ikke kjenner blir usikre rundt meg, mulig fordi jeg ser litt fryktinngytende ut, men det er litt slitsomt egentlig... Når det er sagt, er jeg alltid hyggelig og høflig mot folk, og folk jeg er på hils med osv er det greit med ;)

Du, da? Blid som en sol og går rundt og smiler til du får slitasjegikt i kjeven?

Jeg ser sur ut men er blid som en sol inni. Jeg får hele tiden beskjed om at jeg er sur og er jo det som får meg til å bli sur. Hehe. Men fordelen er at man får mindre rynker da. Hehe.

Jeg er kjent som hun som alltid plystrer og synger så mye, så godt mulig jeg ser litt smågal ut, men aldri hørt at jeg ser sur ut. :D

Jeg har selv resting bitch face[emoji23] men er ikke mye sur eller morsk i humør. Smiler mye men når jeg går å hører på musikk har jeg fått beskjed at jeg ser farlig ut[emoji23][emoji1381]

Jeg ser visstnok dømmende ut hvis jeg ikke smiler ‍♀️
Eller som ene nevøen min så fint sa «du tante, du har det beste careface jeg har sett. Kan du lære meg?» [emoji23]

Jeg synes selv at jeg ser blek og trøtt ut, men aldri hørt noe.

Jeg har også resting bitch face :-p har nå nylig fått høre om «fenomenet» å føler det forklarer hvorfor folk alltid har spurt om jeg er sur for noe når jeg egentlig bare ser helt vanlig ut. Fryktinngytende derimot ser jeg i alle fall ikke ut å folk blir i alle tilfeller ikke redde for jeg ser vel mer ut som en sur liten jentunge med den lille spede skikkelsen min :-p

Av og til kan jeg se sur ut, men føler jeg smiler mer - håper jeg:p

Kan se sur ut, så prøver å tenke over det og smile mer enn det jeg føler er naturlig :P

Tror jeg ser helt normal ut :p kan kanskje se trøtt ut da jeg er "naturlig" mørk rundt øynene :) men har ikke fått tilbakemelding på noe egentlig. Fått beskjed på jobb blant annet at jeg ofte har et lurt smil:p

Mannen rister på hodet, så nei, jeg har ikke det :) Men går heller ikke rundt og smiler hele tiden [emoji14] Kanskje bare kalle det nøytralt fjes :)

Jeg ser sur ut men er blid som en sol inni. Jeg får hele tiden beskjed om at jeg er sur og er jo det som får meg til å bli sur. Hehe. Men fordelen er at man får mindre rynker da. Hehe.
haha, det er kanskje sant :p :p

Jeg er kjent som hun som alltid plystrer og synger så mye, så godt mulig jeg ser litt smågal ut, men aldri hørt at jeg ser sur ut. :D
hehe, du snakker ikke med deg selv, vel? :p
Ser stort sett sur ut:p
Du og, ja :p Er kanskje vanlig

Jeg har selv resting bitch face[emoji23] men er ikke mye sur eller morsk i humør. Smiler mye men når jeg går å hører på musikk har jeg fått beskjed at jeg ser farlig ut[emoji23][emoji1381]
Åh, hvem har sagt det? :hilarious:

Jeg ser visstnok dømmende ut hvis jeg ikke smiler ‍♀️
Eller som ene nevøen min så fint sa «du tante, du har det beste careface jeg har sett. Kan du lære meg?» [emoji23]
Hehe, nytt uttrykk for meg! :)

Jeg ser visst sur ut når jeg er konsentrert :hilarious:
Trur jeg gjør det og :p
Aldri hørt at jeg ser sur ut enda. :p
Ikke verst ;)
Jeg synes selv at jeg ser blek og trøtt ut, men aldri hørt noe.
Kanskje du ser sånn hyggelig-trøtt ut?
Jeg har også resting bitch face :p har nå nylig fått høre om «fenomenet» å føler det forklarer hvorfor folk alltid har spurt om jeg er sur for noe når jeg egentlig bare ser helt vanlig ut. Fryktinngytende derimot ser jeg i alle fall ikke ut å folk blir i alle tilfeller ikke redde for jeg ser vel mer ut som en sur liten jentunge med den lille spede skikkelsen min :p
Ække så svær jeg heller, med mine skrekkinngytende 161cm ;) Men jeg ser bare sur ut!
Fikk bilder av svogeren min istad, på Facebook, fra et selskap. Jeg ser bare sur ut, nesten lei meg ut!? Men var faktisk veldig glad haha... ser jeg bytter mellom sur/trist og glad... :p :p

Back
Topp