Er du tøffere på nett enn i ellers?

Er vel ganske lik i virkeligheta som her.....

Nei,jeg er ikke tøffere her enn i RL

Neidet er jeg ikke, jeg er faktisk tøfffere i RL [:-][8|] Vet ikke hvorfor men det har bare blitt sånn, har jeg sterke meninger om noe på nett, så sier jeg ingenting,men RL snakker jeg rett fra levra , å sider det som det er....

Ser jo mange misforstår litt når jeg spør om dette, jeg spør ikke om man er seg selv eller ikke - jeg er helt og fullstendig meg selv på babyverden på lik linje som jeg er til vanlig blant folk. Men jeg fremstår kanskje som litt mindre sjenert enn det jeg egentlig er her på babyverden, jeg sier mine meninger fullt og helt her inne - noe jeg ofte kanskje lar vær å gjøre i virkeligheten, i fare for å såre noen jeg er glad i, eller for at det rett og slett ikke tar seg ut. Her inne er det jo meningen man skal diskutere, ergo ytre sine meninger når et tema blir tatt opp.

Nei, det kan ei ikke si!!
Ei er småsjenert med en gang ei treff nye folk, men tør fort opp og er ikke redd for å si hva ei mener osv.[:)]

Jeg er nok kanskje avogtil tøffere i VIRKELIGHETEN jeg. [8|][8|]

Her inne føler jeg man lett blir halshugd og får den ene smella etter den andre om man ikke ordlegger seg riktig.
Jeg er en person som SNAKKER veldig bra for meg og får frem mine meninger slik, men når det skal skrives er jeg ikke like flink og ordlegge meg[&:][&:]

Men ikke STORE forskjellen da, er nok ganske lik!

Jeg er mye tøffere (for å brukte Hi sitt utrykk...) IRL.
Her inne har jeg ikke så ofte behov for å ytre mine meninger.....
I vennegjengen er jeg kjent for å ikke gå rundt grøten[;)]

Jeg tror kanskje det er bra for folk som er litt beskjedne eller har litt vanskelig for å si det de mener i rl å øve seg på dette i et diskusjonsforum. Men da er det viktig å være forberedt på at man ikke alltid får en klapp på skulderen tilbake, og ikke gå helt i kjelleren når man blir "halshugget" etterpå. Er ingen krise om ingen er enig[:D][:D][:D]

DU ER DUM, JEG ER FEIT - JEG KAN SLANKE MEG[;)]

Nææææ, er vel like tøff/pinglete i virkeligheten også... jeg er meg sjøl[:D]

ORIGINAL: GuttasMamma!

jeg er tøffere i virkeligheten[X(]

eg å! ser ikke helt poenget med å være frekk på nettet!

jeg er omvendt...

nope,like pus overalt[:)]

Jeg tror jeg er ganske meg selv her inne.
Er nok mer frittalende i virkeligheten faktisk. Ting kan så lett missforstås på nett, så jeg prøver og ikke være for krass.
Men kan nok være det ellers.

jeg gjør nok litt mere ut av meg og er litt morsommere irl enn her inne. [:D]

ORIGINAL: ellaumbrella

Er meg selv hele tiden[:D]

Jeg har litt med sosial angst så jeg er tøffere på nett, men det hjelper faktisk på i virkeligheten også med nett prat[:D]

Tror FAKTISK jeg er snillere her inne...[:-][8|]

er tøff i maska uansett om det er på nett eller ikke.
selv om jeg er ei veldi sjenert og snill jente.
men gidder ikke at folk bøller med meg fordi[8D]

ORIGINAL: shina

Nei det vil jeg ikke si, Jeg har mye meninger men jeg setter disse frem her og i virkeligheten.

Men jeg er ikke den som slenger dritt verken her eller i rlf. Jeg er saklig. Kan ikke se noen grunnd til å miste folkeskikken bare forde ingen vet hvem jeg er.

må si meg enig i denne.

Back
Topp