Er du tålmodig?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
Vidunderlig gjennomsnittlig ;)

Nokså tålmodig, både ifølge testen (som hadde lite alternativer til enkelte problemstillinger) og ifølge folk ellers ;p Får ofte høre at jeg er så tålmodig ;)

Har nærmest ubegrenset med tålmodighet, så jeg fikk full pott på testen. Min mann sier ofte at jeg er FOR tålmodig, men det er kanskje fordi han er veldig annerledes selv!

Litt eksplosiv her, men er ikke bekymret. Valgene i testen var jo litt svart-hvite; jeg eksploderer stort sett ikke første gangen, men den ØRTENDE gangen, og vanligvis kommer det en tydelig advarsel om at dersom uønsket adferd fortsetter, så dukker mitt utrivelige alter ego "Sinnamamma" opp og da vet vi alle sammen hvordan det går. ;)
Og siden det stort sett er samme situasjoner HVER DAG som forårsaker problemer, så har jeg ingen tro på at junior "ikke vet hvor han har meg".
Forklaringer på hvorfor jeg blir sint kommer også både før og etter.
*shrugs*
Mange (blant annet pappa'n til Jr) mener at jeg ofte er FOR tålmodig - men det er stort sett situasjoner på hjemmebane (komme seg ut døra om morgenen, komme seg i seng) som er problemområder og som utløser eksplosjoner, så det er jo ikke så mange som ser noe til det. ;)

Har ikke Flash på nettbrettet

Sent from my iPad using BV Forum

Eh, hadde visst litt temperament ja...

Jeg får hele tiden høre jeg er tålmodig iallefall, og føler det stemmer ganske bra ja! Trenger det på arbeidsplassen min også gitt!:)

Kanskje jeg scorer som veldig utålmodig, for jeg orket ikke fullføre testen. Den irriterte meg bare fordi den så ut som den skulle være morsom, men jeg syns ikke den fantes morsom.

Eksploderer av og til, av og til blir jeg bare så oppgitt og frustrert av jeg får lyst til å gråte og ender med å drite i hele saken fordi jeg ikke gidder å håndtere det der og da, mens andre ganger er jeg riktig så pedagogisk og avslappet.

Fikk beskjed om at "du tåler mer enn de fleste, men ett sted går grensen også for deg. Barna tester gjerne hvor langt de kan strekke strikken men vet når nok er nok. Ja må si meg enig der, men de er vel og som andre unger at selv om de vet når det er nok hender det at de tøyer denne grensen litt lengre.

Back
Topp