ja desverre. Jeg har en arbeidsplass hvor det er omtrent umulig å gå på do, og når det går an er tilbudet en skitten kaggedass. Jeg kaster opp av røykelukt og omtrent alle pasasjerene mine røyker (det hjelper ikke meg at de kaster røyken før de går inn, når de blåser de siste 3trekkene de desperat sugde inn på rappen, RETT i trynet på meg.. Nordmenn eier F*** meg ikke oppdragelse! Jeg kan heller ikke reise meg og bevege meg rundt når bekkenet stivner. And the list goes on... sånn det ser ut pr idag har ikke arbeidsgiver noe annet til meg og jeg aner ikke om nav kan omplassere meg til noe jeg? så det blir vel med at jeg går ut med svangerskapspenger.....sånn er det iblant :S sist jobbet jeg 60% med hyperemesis. 12 dager etter termin fødte jeg en kraftig undervektig jente og dette førte til en del problematikk, det utsetter jeg meg ikke for igjen, ei heller mitt kommende barn. Så de som til nå har hintet frampå om jeg ikke skal tilbake på jobb snart, har fått grei beskjed om å holde kjeften sin tett og bry seg om sine egne problemer. Jeg trenger ikke unnskylde at jeg ikke kan jobbe dette svangerskapet.