• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Er du SVIMMEL?

TuttiFrua

Glad i forumet
Jeg vet nesten ikke hva som er verst...kvalmen eller svimmelheten. Det er kanskje svimmelheten som gjør meg så kvalm, eller så er det det av det blir forsterket av hverandre. For et ork.... Trodde ikke det var vanlig å være SÅ svimmel så tidlig i sv.skapet.... Tok meg en liten tur ut i hagen i sta, i men holdt på å kaste opp og gå rett i bakken. Dere andre som er kvalme, er dere svimlende og?

Er heldigvis ikkje plaga med noen av delene - enda :-) I forrige svangerskap så kom kvalmen i uke 6-7.. Så eg ventar i spenning :-)

Jeg var veeldig svimmel noen daer, men det har gått over nå, heldigvis, ikke me gøy!! Håper det går over for deg og snart :)

Jeg mener at det er ganske valig at blodtrykket synker noe i begynnelsen av svangerskapet som kan gi svimmelhet, selv var jeg plaget med det inntil nylig.

jeg er også både svimmel og kvalm om hverandre.. klarer heldigvis å kontrollere kvalmen litt ved å ikke lar det gå for lenge mellom hver gang jeg spiser! Svimmelheten derimot kommer plutselig hvis jeg reiser meg for fort.. skikkelig ekkelt når det svartner! Syns å huske at det går over etter et par uker, men jeg tar gjerne imot tips på hvordan man kan slippe å svimle rundt!!

jeg er også det. kan ikke huske det fra forrige svangerskap. Ting er stort sett litt annerledes denne gangen! Er det noen som vet hvorfor vi blir det? Jeg har nokså lavt blodtrykk til vanlig også, så er vant til å måtte reise meg sakte og sånt. Er det bare det eller er det annet som skjer i kroppen, som gjør det?

Er veldig mye kvalm. Kan være litt svimmel også av og til. Det er skikkelig vanskelig og irriterende. Spiser jeg for lite eller ikke for ofte, så blir jeg kvalm. Men når jeg skal spise så blir jeg kvalm eller hvis jeg spiser for mye. Hva skal man liksom gjøre da??

Back
Topp