Er du student?

Malala

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Dere som studerer, skal dere ha permisjon fra skolen og hvor lenge?
Skal dere Ta 100 % skole rett etter permisjon eller mindre.

Perm i ett år (men skal prøve å ta et fag (på 7,5 stp) høsten '17. Etter permisjonen tror jeg det blir å ta 25 stp i semesteret, i alle fall det første

Jeg tenker å ta permisjon i ett år, da mange av fagene inneholder mye obligatorisk aktivitet. Håper å starte 100% igjen når permisjonen er over.

Jeg går på skole fram til jul, og så tar jeg permisjon vårsemesteret og høsten etter det :) da har jeg bare et halvt år igjen før jeg er ferdig med bacheloren min :)

Jeg skal også gå på skole fram til jul og tar mest sannsynlig vårsemesteret i permisjon, mulig jeg tar permisjon i høstsemesteret også :) Men greier ikke å bestemme meg. Tror jeg skal ta 1-2 emner i permisjonen (10-20 studiepoeng) :) blææ :s

Jeg skal også gå på skole fram til jul og tar mest sannsynlig vårsemesteret i permisjon, mulig jeg tar permisjon i høstsemesteret også :) Men greier ikke å bestemme meg. Tror jeg skal ta 1-2 emner i permisjonen (10-20 studiepoeng) :) blææ :s
Du tenkte å ta1-2 emner i vår permisjon?

Jeg studerer fulltid, skal fullføre dette semesteret, så har vi praksis fra januar til mai som jeg utsetter til etter bacheloren, så har jeg en hjemme eksamen i juni som jeg skal ta, så begynner jeg får fullt igjen i august å pappan tar resten av permisjonen da :)

Studenter 100%, men med 2 oppmøtedager i uka. Fet er et hybridstudie, som vil si at det også gått over nett. Må se ann når barnet kommet, men håper på å få fullført hvertfall ett av fagene :)

Jeg skal prøve å ta et fag (10stp) ila vårsemesteret, men jeg vet jo ikke hvordan ting blir, så om jeg må melde meg av eksamen, er det helt i orden! :-)

Back
Topp