Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det et mål å "holde ut" da?
For meg er det viktigst å fungere både på jobb og hjemme. Hvis litt sykemelding gjør at jeg fungerer optimalt så synes jeg det er bedre enn å presse seg for å nå et mål om å jobbe fult hele tiden.![]()
Virker som om noen kanskje synes det er litt status å jobbe fult hele svangerskapet?
For meg er det et mål å holde ut ja! Både fordi jeg selv har behov for å komme meg ut og være i jobb, og fordi jeg skal tilbake dit etter permisjon.Er det et mål å "holde ut" da?
For meg er det viktigst å fungere både på jobb og hjemme. Hvis litt sykemelding gjør at jeg fungerer optimalt så synes jeg det er bedre enn å presse seg for å nå et mål om å jobbe fult hele tiden.![]()
Virker som om noen kanskje synes det er litt status å jobbe fult hele svangerskapet?
Men at man er delvis sykemeldt betyr jo ikke at man ikke kommer seg ut og er i jobb. Det betyr heller ikke at man ikke skal tilbake til jobb etter endt permisjon.For meg er det et mål å holde ut ja! Både fordi jeg selv har behov for å komme meg ut og være i jobb, og fordi jeg skal tilbake dit etter permisjon.![]()
Litt for mange sykemelder seg uten faktiske plager og det ødelegger for de som trenger sykemelding og er reelt syke!