Er du sjukmeldt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
100% sykemeldt no til 12. Desember. Før dette har jeg jobba 50%
Slitsomt med bekkenløsning :(

sykemeldt 66% fra en 60% stilling, så det vil si at jeg jobber to halve dager i uka. Det holder for meg foreløpig, blir fort sliten, spesielt av å jobbe i bhg..

Er ikke sykmeldt. Jeg er jobbsøker da, så foreløpig kan jeg styre dagen greit selv. Har bekkenløsning, så kommer helt an på hva slags jobb jeg får om jeg blir sykmeldt etterhvert. Hvis jeg er så heldig å få jobb da ;)

Jeg er 100% sykemeldt hele svangerskapet pga truende prematur fødsel forrige svangerskap. Men jeg er masterstudent selv om jeg er sykemeldt fra arbeid, så jeg er ganske opptatt om dagene allikevel :)

Jeg jobber 40% av min 100% stilling.. Svangerskapspenger.

Jobber 100% enda, foreløpig klarer jeg å holde bekkenløsningen i sjakk. Er heldig og jobber medleverturnus så jeg får god hviletid i mellom :)

Jobber 100% som lærer, noe som vil si ca 42 timers arbeidsuke. Det er i meste laget kjenner jeg, er sliten, trøtt og ganske lei meg så vurderer sterkt å be om å se på muligheten for sykemelding. Er ikke bra for verken meg eller gullklumpen i magen å stresse rundt og være så på gråten som jeg er. Har mista helt piffen på arbeid, har nok sammenheng med mer og mer trøblete bekken og korsrygg. Blærk.

Jeg jobber 100% som pedagogisk leder i barnehage, på en småbarnsbase :D Travle dager, men det har gått fint så langt :)

100% sykemeldt fra uke 5/6.. Pga fare for foster. Skal over i Svangerskapspenger. Men NAV tuller alt til. Så går og venter på det :) men hadde nokk ikkje jobba fult unasett. Går til kiropraktor hver uke med rygg/bekken og kan ikkje gjør så mye.

Jobber 100% men med god tilrettelegging!:)

Er 80% sykemeldt :( så jobber én dag i uken, men god tilrettelegging fra jobb!

70% smeldt. Kaster opp på tidligvakter, er ekstremt trøtt og har bekkenproblemer. Jobber på somatisk avd.

Har vært 100 % sykemeldt siden august pga hyperemesis. Er nå 60 % sykemeldt, og jobber 3 timer hver dag. Veldig god tilrettelegging og med mulighet for hjemmekontor :-)

Er fulltid sykepleiestudent og i praksis på sykehuset nå, i tillegg jobber jeg fast hver tredje helg (fre-søn). Kjenner jeg er sliten, men må bare komme så langt jeg klarer i studiene. Etter jul er det ny praksis fram til april, så håper jeg klarer å holde ut. Forrige svangerskap var jeg sykemeldt/sv.skapspenger hele svangerskapet, pga hyperemesis og bekkenløsning, så er overlykkelig over å i det hele tatt fungere som jeg gjør nå!

Back
Topp