Er du sjukmeldt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Borte fra jobb på 5uka på grunn av oppkast. Skal starte igjen neste uke:-) gleder meg, men kan bli spennende siden jeg en mye svimmel og energiløs :-p

Er 100% sykemeldt, vært de sist 2 mnd, pga kvalme, ekstrem trøtthet, svimmelhet, hodepine og blødninger.
Har en veldig stressende jobb, og har fått beskjed av legen min at jeg ikke skal jobbe fullt i svangerskapet, har risikosvangerskap.
Får god tilrettelegging på job når jeg er klar for å komme tilbake litt, og vi søker nå etter vikar for meg :)

Jeg er 20% sykemeldt, men bruker den ikke. Presser meg på jobb.. er diagnosert med hypermesis..

Jeg har vært 100pr sykemeldt i 2 uker og fikk enda to til da jeg sliter mye ennå. Kvalmen håper jeg byner å forsvinne, men den kommer litt fra og til ennå. Og har fått ekstremt mye vondt i hodet:(. Har daglig hodepine. Og veldig trøtt og sliten, svimmel.. hyggelig å se vi er et par sammen om dette♡:)

100% sykemeldt pga smerter ved tunge løft på den ene jobben. Skal tilbake dit på mandag. Har ikke vært sykemeldt fra den andre jobben.

Hjemme i mammapermisjon fram til januar, heldigvis :-) Men skal jobbe 100% fra januar-april.

Sykemeldt 100 % siden midten av oktober. Kommer nok til å fortsette sånn da jeg har problemer med bekkenet og sliter med å gå allerede.

Er 100% sykemeldt.. Skal prøve å begynne å jobbe i neste uke tror jeg, men tviler for at jeg klarer å gå rett inn i 100% turnusarbeid igjen. Er alt for svimmel og sliten til det.

100% sykemeldt siden slutten av oktober. Dette er pga kvalme og oppkast. Formen er elendig og har virkelig ingenting på jobb å gjøre. Håper snart kvalmen snur, er 12 uker på vei, men ingen tegn til bedring enda.

Full jobb! :-) Men så har jeg ingenting igjen når jeg kommer hjem, og gir ikke full pupp på jobb heller.

Jeg er 50% sykemeldt på første uken.
Antar jeg blir det til rundt jul, så håper jeg at jeg kan komme meg tilbake 100%

Back
Topp